Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262240/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00275590/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników do wykonywania badania mierzalnej choroby resztkowej (MRD) oraz testów do szybkiej diagnostyki zakażeń, wykonywanych w ramach POCT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wielicka 265
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usdk.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do wykonywania badania mierzalnej choroby resztkowej (MRD) oraz testów do szybkiej diagnostyki zakażeń, wykonywanych w ramach POCT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4081b56-7af9-4352-aeea-cdac9e91067d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091216/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.61 Dostawa odczynników do nowozakupionego aparatu DxFle
1.2.66 Dostawa odczynników do rutynowej diagnostyki mikrobiologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262240
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-2-68/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki oraz materiały zużywalne niezbędne do wykonywania badania mierzalnej choroby resztkowej (MRD) w ostrych białaczkach mieloblastycznych u dzieci na analizatorze DxFlex4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 282769,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szybki test do wykrywania paciorkowca grupy A w wymazach z gardła4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6350,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do jednoczesnego wykrywania antygenów wirusa grypy A i B, RSV, adenowirusa, SARS-CoV-2, metapneumowirusa, rinowirusa oraz wirusa paragrypy w ramach jednego oznaczenia4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 76904,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy do jednoczesnego wykrywania antygenów wirusa grypy A i B, RSV, adenowirusa, SARS-CoV-2, Mycoplasma pneumoniae w ramach jednego oznaczenia4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 123888,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282769,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282769,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282769,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BECKMAN COULTER POLSKA SP ZO.O,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 527 258 14 85
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282769,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania Zamawiający dostrzegł błąd w załączniku nr 3.2 do SWZ – Kalkulacji cenowej opisie przedmiotu zamówienia. Przy drugim z wskazanych kryteriów oceny ofert, w którym Wykonawca powinien wpisać termin ważności testów zamiast „Zaoferowany termin ważności testów (kryterium oceny oferty): ……………………………………… dni.” znajduje się zapis „Zaoferowany termin dostawy
(kryterium oceny oferty): ……………………………………… dni.” Konsekwencją pojawienia się tego błędu w załączniku jest podwójne wskazanie terminu dostawy, zamiast terminu dostawy oraz ważności testów. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu zadania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania Zamawiający dostrzegł błąd w załączniku nr 3.2 do SWZ – Kalkulacji cenowej opisie przedmiotu zamówienia. Przy drugim z wskazanych kryteriów oceny ofert, w którym Wykonawca powinien wpisać termin ważności testów zamiast „Zaoferowany termin ważności testów (kryterium oceny oferty): ……………………………………… dni.” znajduje się zapis „Zaoferowany termin dostawy
(kryterium oceny oferty): ……………………………………… dni.” Konsekwencją pojawienia się tego błędu w załączniku jest podwójne wskazanie terminu dostawy, zamiast terminu dostawy oraz ważności testów. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu zadania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania Zamawiający dostrzegł błąd w załączniku nr 3.2 do SWZ – Kalkulacji cenowej opisie przedmiotu zamówienia. Przy drugim z wskazanych kryteriów oceny ofert, w którym Wykonawca powinien wpisać termin ważności testów zamiast „Zaoferowany termin ważności testów (kryterium oceny oferty): ……………………………………… dni.” znajduje się zapis „Zaoferowany termin dostawy
(kryterium oceny oferty): ……………………………………… dni.” Konsekwencją pojawienia się tego błędu w załączniku jest podwójne wskazanie terminu dostawy, zamiast terminu dostawy oraz ważności testów. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu zadania.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/28/25, Zakup oprogramowania serwerowego oraz bazodanowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
- Dostawa oprogramowania do anatomii z wykorzystaniem mieszanej rzeczywistości w związku z realizacją projektu pt. "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki". - postępowanie powtórzone.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przeprowadzeniem procesu konsultacji społecznych dla zadania pn.: "Zagospodarowanie Parku Bagry wielkie w Krakowie".
- Zakup komputerów, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera dokumentów, akcesoriów komputerowych oraz telewizorów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do Pracowni Analityki ZDL
- Zakup materiałów zużywalnych do sprzętu znajdującego się na wyposażeniu szpitala oraz odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań dla SU nr 1
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, wapnia zjonizowanego i hemoglobiny tlenkowęglowej wraz z dzierżawą analizatora.
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa cytomegalii oraz odczynników i testów do diagnostyki Pneumocystis jirovecii określonych w 2 pakietach.
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle
- Zakup wraz z dostawą odczynników z zakresu serologii mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii WSzS w Kielcach
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





