Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282563/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00294509/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00297926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00297952/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„WIELOBRANŻOWY NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. BUDOWA HALI WIDOWISKOWO – SPORTOWEJ W ZIĘBICACH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51b0b991-0e67-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„WIELOBRANŻOWY NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. BUDOWA HALI WIDOWISKOWO – SPORTOWEJ W ZIĘBICACH”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b0b991-0e67-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018585/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali widowiskowo- sportowej w Ziębicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 596538,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegającą na budowie budynku hali sportowo – widowiskowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ziębicach na działkach o nr ewid. 516, 500/27, 251/1 obręb Wschód 0002 oraz działce o nr ewid. 400, obręb Zachód 0001.
3) Nadzór inwestorski obejmuje przede wszystkim branże:
a) Konstrukcyjno– budowlaną;
b) Sanitarną;
c) Elektryczną;
d) Teletechniczną.
4) Inspektorem wiodącym, koordynującym prace pozostałych inspektorów oraz prowadzącym rady budowy jest inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie branże wynikające z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
6) Zamawiający nie ogranicza zespołu Inspektora. Jeżeli Inspektor uzna za konieczne lub stosowne zatrudnienie dodatkowych inspektorów, winien to uczynić, uzgadniając to wcześniej z Zamawiającym.
7) Na zadanie uzyskano decyzję pozwolenia na budowę oraz zaświadczenie o ostateczności decyzji.
8) Inspektor zobowiązany jest ubezpieczyć się na własny koszt od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia musi obejmować wartość Umowy. Oryginał polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia inspektor zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Adres strony internetowej postępowania pn. „BUDOWA HALI WIDOWISKOWO – SPORTOWEJ W ZIĘBICACH.” http://www.ziebice.biuletyn.net
W zakładce „zamówienia o wartości równej lub powyżej kwoty 130 000,00 zł” dotyczącym danego postępowania Link: http://ziebice.biuletyn.net/?bip=1&cid=1398&bsc=N
4. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje,
że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację usług zgodnie z dokumentami zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach zamówienia.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
Zamawiający mając na uwadze art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że w niniejszym postępowaniu czynności związane z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę nie będą wchodziły w realizację zamówienia. W ocenie zamawiającego osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm..), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują. Niniejsze jest zgodne z opinią UZP.
6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy Pzp.: Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…)
2) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu;”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Wykonawca Konrad Piesyk KABIS CONSULTING, ul. Wały Dwernickiego 117/121 P211, 42-202 Częstochowa.
Zamawiający odrzucił ofertę.
Oferta nr 2
Wykonawca Konsorcjum firm:
Biuro Inwestorskie Sp. z o.o, ul. Idzikowskiego 32a/4, 54-129 Wrocław i Janusz Rybka Biuro Inwestorskie, ul. Idzikowskiego 32a/3, 54-129 Wrocław.
Zamawiający odrzucił ofertę.
Oferta nr 3
Wykonawca ALD sp. z o.o., ul. Dambonia 155-157/72, 45-861 Opole.
Zamawiający odrzucił ofertę.
Oferta nr 4
Wykonawca Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „Inwest-Projekt”, sp. z o.o. ul. Ogrodowa 15a, 58-306 Wałbrzych.
Zamawiający odrzucił ofertę.
Oferta nr 5
Wykonawca Komplet Inwest Granops Prażanowski Sp.k, ul. Małorolnych 24, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
Zamawiający odrzucił ofertę.
Oferta nr 6
Wykonawca Adriana Muszyńska, Maciej Ostrowski INVESTTEAM S.C, Al. Jana Matejki 2 lok. 25 50-333 Wrocław.
Zamawiający odrzucił ofertę.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia.
Dlatego, gdy wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu.
Uzasadnienie faktyczne prawne w zakresie odrzucenia ofert nie stanowi informacji, które przekazywane są na stronę internetową prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- "REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE" ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r.
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





