eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźModernizacja Oddziału Klinicznego Gastroenterologii Ogólnej i Onkologicznej SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oddziału Klinicznego Gastroenterologii Ogólnej i Onkologicznej SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-153

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barlicki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Oddziału Klinicznego Gastroenterologii Ogólnej i Onkologicznej SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337173ff-2863-11ed-a13c-0629f8dcd146

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041191/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont oddziału Gastroenterologii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 82/TP/ZP/RB/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Modernizacja Oddziału Klinicznego Gastroenterologii Ogólnej i Onkologicznej SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi, zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z Formularzem Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W trakcie trwania terminu do złożenia wyjaśnień zostało złożonych 58 pytań do treści SWZ.
Zamawiający w odniesieniu do pytań:
1. Pytanie nr 2:
W formularzu ofertowym w tabeli cenowej wyszczególnionych jest 5 elementów przedmiotu zamówienia. Prosimy o wyjaśnienie jaki zakres prac wchodzi w pozycję 3 „Wyposażenie medyczne” oraz w pozycję 4 „Wyposażenie niemedyczne”.
Odpowiedź: Punkt 4 i 5 nie wchodzi w skład powyższego postępowania.
2. Pytanie 2
W związku z pojawieniem się odpowiedzi na pytania - Pytanie nr 2 z dnia 08.09.2022 r. prosimy o potwierdzenie że instalacja gazów medycznych nie wchodzi w zakres postępowania (jednocześnie przypominamy, iż Zamawiający udostępnił projekt oraz kosztorys ww. instalacji)
Odpowiedź: W cytowanej odpowiedzi nastąpiła omyłka pisarska. Instalacja gazów medycznych wchodzi w skład niniejszego postępowania
3. Pytanie 1
W związku z udzielonymi w dn. 12.09.2022 r. odpowiedziami, prosimy o potwierdzenie odpowiedzi na pytanie nr 2 do zapytania z dnia 08.09.2022 r., tj. że punkt 4 i 5 Formularza ofertowego nie wchodzi w skład niniejszego postępowania. Zwracamy uwagę, że punkt 5 Formularza ofertowego to instalacje gazów medycznych.
Odpowiedź W cytowanej odpowiedzi nastąpiła omyłka pisarska. Instalacja gazów medycznych wchodzi w skład niniejszego postępowania

udzielił odpowiedzi w sposób niejednoznaczny i wprowadzający w błąd Wykonawców. Skutkiem powyższego opis przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu załączonego do Specyfikacji Warunków Zamówienia formularza ofertowego zawierającego pięć pozycji i nie zmodyfikowanego w trakcie postępowania przez Zamawiającego, może być uznany za niejednoznaczny. Niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia, który nie pozwala na złożenie porównywalnych ofert, stanowi natomiast podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 266 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3471510,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4683000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.