Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294148/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00310809/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00317909/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oddziałów szpitalnych Centrum– Szpital w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII IM. EUGENII I JANUSZA ZEYLANDÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: WCPiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631250369
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Szamarzewskiego 62
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-569
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wcpit.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont oddziałów szpitalnych Centrum– Szpital w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0497674b-fe3f-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018438/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont oddziałów szpitalnych Centrum– Szpital w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCPIT/EA/381-28/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 939447,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje następujące prace:
- Oddział Pulmonologiczno - Izolacyjny zlokalizowany na parterze budynku B:
- malowanie pomieszczeń,
- wymiana wybranych warstw wykończeniowych posadzki na korytarzu (wg oznaczeń na załącznikach graficznych),
- wymiana brodzika oraz kabiny prysznicowej w łazience (pomieszczenie P-46)
- Oddział Onkologii Klinicznej z Pododdziałem Dziennej Chemioterapii zlokalizowany na drugim piętrze budynku B:
- wymiana drzwi (wg oznaczeń na załącznikach graficznych),
- dostosowanie dwóch sal chorych (pomieszczenie: P2-16, P2-16A, P2-20, P2-20A) na potrzeby izolatki i separatki;
- Oddział Pulmonologiczno – Internistyczny zlokalizowany na drugim piętrze budynku A:
- malowanie pomieszczeń,
- remont łazienek (pomieszczenie: P2A-08, P2A-10),
- wykonanie otworu drzwiowego i osadzenie drzwi (pomieszczenie: P2A-18),
- malowanie drzwi (wg oznaczeń na załącznikach graficznych);
- Budynek A, parter:
- utworzenie pracowni badań czynnościowych.
Prace remontowe (malarskie) na Oddziale Pulmonologiczno - Internistycznym będą prowadzone poprzez wejście za pomocą schodni wykonawcy. W pozostałych obszarach wejścia na oddziały klatkami schodowymi Zamawiającego.
Prace (poza Oddziałem Pulmonologiczno -Izolacyjnym) wykonywane będą na czynnych oddziałach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300980,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300980,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST LIM Sp. z o.o., Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 634630983
7.3.4) Miejscowość: Wysogotowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót branży budowlanej-podwykonawca nieznany
całość robót branży sanitarnej-podwykonawca nieznany
całość robót branży elektrycznej-podwykonawca nieznany
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom: 75%.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWEST LIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INWEST LIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300980,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Działania FENIX 06.01
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Koninie
- Rozprowadzanie wśród mieszkańców miasta Poznania, zebranie oraz przekazanie do zagospodarowania worków z liśćmi z obszaru pasów drogowych w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Śremie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Wymiana i naprawa podłóg w budynku Sądu przy ulicy Sądowa 6
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.