eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnicowice › Budowa zatoki autobusowej i peronu przystankowego wraz z przejściem dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2991S - ulicy Łabędzkiej w Sośnicowicach - projekt



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa zatoki autobusowej i peronu przystankowego wraz z przejściem dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2991S - ulicy Łabędzkiej w Sośnicowicach - projekt

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zatoki autobusowej i peronu przystankowego wraz z przejściem dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2991S - ulicy Łabędzkiej w Sośnicowicach - projekt

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-576fa241-f79e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052599/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Budowa zatoki autobusowej i peronu przystankowego wraz z przejściem dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2991S - ulicy Łabędzkiej w Sośnicowicach - projekt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230549/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-12/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę dla zadania p.n. "Budowa zatoki autobusowej i peronu przystankowego wraz z przejściem dla pieszych w ciągu drogi powiatowej
nr 2991S - ulicy Łabędzkiej w Sośnicowicach - projekt".
1.2. Lokalizacja zadania: 44-153 Sośnicowice, ul. Łabędzka:
a) działka nr 34/2, arkusz 1, obręb Sośnicowice, oznaczona w ewidencji gruntów
i budynków jako „dr”, stanowiąca własność Powiatu Gliwickiego,
b) działka nr 1008/12, arkusz 12, obręb Sośnicowice, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków jako „dr”, stanowiąca własność Gminy Sośnicowice.
1.3. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania:
71320000-7- Usługi inżynierskie w zakresie projektowania

2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia

Dokumentacja projektowa opracowana w ramach zamówienia powinna uwzględniać:
1) Całkowitą rozbiórkę istniejących obiektów – przystanków autobusowych,
2) Budowę zatoki autobusowej wraz z zarurowaniem rowu przydrożnego na całej długości zatoki autobusowej na kierunek Sośnicowice oraz peronu przystankowego na kierunek Kozłów wraz z przejściem dla pieszych,
3) Wybór technologii nawierzchni zatoki autobusowej i peronu przystankowego w trakcie prac projektowych po uzgodnieniach z Zamawiającym i Zarządem Dróg Powiatowych w Gliwicach.
4) Przebudowę nawierzchni drogowej drogi powiatowej nr 2991 S – ulicy Łabędzkiej na odcinku projektowanej zatoki autobusowej i peronu przystankowego w zakresie koniecznym,
5) Uzyskanie pozwolenia wodno prawnego,
6) Odwodnienie drogi w obrębie nowego obiektu,
7) W miarę możliwości terenowych przewidywać budowę fragmentu chodnika do przejścia dla pieszych na odcinku objętym opracowaniem,
8) Urządzenie bezpieczeństwa ruchu (bariery, poręcze, itp.).

Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uzyskanie w imieniu Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) pozwolenia na budowę dla zamierzenia budowlanego,
2) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (zarządcą cieku jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach),
3) wszelkie niezbędne, wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia, opinie konieczne
dla realizacji zadania i uzyskania pozwolenia na budowę.

3. Wymagania dotyczące zawartości opracowania projektowo-kosztorysowego:
1) Projekt budowlany podlegający zatwierdzeniu w organie administracji budowlano-architektonicznej składający się z:
- projektu zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów
projektowych w ilości 3szt.
- projektu architektoniczno-budowlanego w ilości 3szt.
2) Projekt techniczno-wykonawczy (projekt techniczny rozszerzony o niezbędnie elementy projektu wykonawczego) dla poszczególnych branż lub jako jedno opracowanie w ilości 4szt. wraz z oświadczeniem o sporządzeniu projektu technicznego. Projekt techniczno-wykonawczy musi być zgodny z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym. I ma stanowić uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego w zakresie i stopniu dokładności niezbędnych do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przez które należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót w ilości 3 szt.
4) Przedmiar robót z rozbiciem na poszczególne branże, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub ze wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wraz ze wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także z obliczeniem i zestawieniem liczby jednostek przedmiarowych robót podstawowych w ilości 3 szt.
5) Kosztorys inwestorski w układzie wg przedmiaru który należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2001 poz. 2458)
6) Wersja elektroniczna całości dokumentacji na dysku przenośnym typu pendrive w ilości 1szt.
7) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.) i spełniając wymagania rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 z poźn. zm.) oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
8) Projekt czasowej i docelowej organizacji ruchu w obrębie obiektu, który winien stanowić integralną część dokumentacji technicznej. Projekty organizacji ruchu wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 784) wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia przez odpowiednie organy.
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję rozwiązania projektowego. W trakcie wykonywania zamówienia, będzie na bieżąco konsultował z Zamawiającym i Zarządcą drogi powiatowej nr 2991 S, tj. Zarządem Dróg Powiatowych w Gliwicach wszystkie rozwiązania, a zwłaszcza te, mające istotny wpływa na koszty realizacji obiektu.
5. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca;
w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu wszelkich materiałów, usług, w tym wykonanie mapy do celów projektowych oraz wykonanie badań geotechnicznych, ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników i podwykonawców zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), unikając wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny"; Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego.
7. Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane prowadzonego w oparciu o ustawę Pzp oraz realizacji robót na jego podstawie. Dokumentacja projektowa powinna, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Pzp oraz być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
8. Projekt powinien zawierać wszystkie jednoznaczne i niezbędne do realizacji rysunki lub opisy w zakresie i stopniu dokładności umożliwiającym sporządzenie oferty przez Wykonawcę robót budowlanych oraz realizację tychże robót bez żadnych dodatkowych opracowań, rysunków i opisów,
9. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, na podstawie odrębnej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTÓW KOMUNIKACJI LĄDOWEJ TRASA mgr inż. Tomasz Świderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6412228767

7.3.3) Ulica: ul. Kolista 6a/6

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-709

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.