eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZP/CZD/139/22 Dostawa testów i podłoży mikrobiologicznych - 14 pakietów



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/CZD/139/22 Dostawa testów i podłoży mikrobiologicznych - 14 pakietów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 815 10 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/139/22 Dostawa testów i podłoży mikrobiologicznych - 14 pakietów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c6f001-3987-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ipczd.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl i we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy ZP/CZD/139/22.
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl z zastrzeżeniem Rozdziału IX.
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl
b) Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet), wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
c) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
d) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
e) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
f) Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający zgodnie z
art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, przewiduje inny sposób komunikacji niż przy użyciu śke dla przedmiotowego środka dowodowego w
postaci próbek tj. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem
posłańca, na adres: INSTYTUT „POMNIK-CENTRUM ZDROWIA DZIECKA”, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Dział
Zamówień Publicznych, bud. K, pokój 103.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca przetwarzania danych osobowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych przez Instytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływ takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO'') informujemy Państwa, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych (dalej, jako: „Administrator Danych Osobowych”) jest Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie (04-730), przy Al. Dzieci Polskich 20, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000092381, NIP 952-11-43-675, REGON 000557961
2. W instytucie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres email iod@ipczd.pl lub pisemnie na adres Administratora Danych.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 akapit 1 lit f) RODO.
4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w celu zawarcia i realizacji umowy, której stronę Państwo reprezentują.
5. Państwa dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
a) dostawcom usług zaopatrującym Administratora Danych Osobowych w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora Danych Osobowych
b) dostawcom usług prawnych oraz wpierającym Administratora Danych Osobowych w dochodzeniu należnych roszczeń.
c) instytucjom państwowym upoważnionym z mocy prawa.
6. Administrator Danych Osobowych przechowuje Państwa dane osobowe przez okres 14 lat.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemożliwi zawarcie i wykonanie umowy.
8. Przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo do żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie w zakresie, w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. W celu skorzystania z powyższych praw, należy skontaktować się poprzez kanały komunikacji wskazane w pkt 1 i 2 powyżej.
9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/CZD/139/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Agar czekoladowy z dodatkiem bacytracyny;
2. Columbia agar +5% krew barania na płytkach
3. Columbia CNA + 5% krew barania na płytkach
4 podłoże wybiorczo-różnicujące do izolacji i wstępnego różnicowania jelitowych pałeczek Gram(-)
5 Podłoże z mannitolem i solą
6 BHI BULION (Brain Heart Infusion), probówka
7 Bulion z 1% glukozy
8 TSB - podłoże płynne do badania produktów farmaceutycznych
9 TSB - podłoże płynne do badania produktów farmaceutycznych
10 TSB - podłoże płynne do badania produktów farmaceutycznych
11 Meningomedium - Podłoże do hodowli bakterii wymagających
12 2% dezoksycholan sodu
13 EDTA - inhibitor do wykrywania karbapenemazy typu MBL
14 Kwas fenyloboronowy
15 MUELLER HINTON AGAR Z 5% KRWIĄ KOŃSKĄ
16 MUELLER HINTON II AGAR
17 Podłoże wybiórczo-różnicujące (chromogenne) dla Yersinia
18 Podłoże Hektoen enteric agar
19 Płynne podłoże z selenitem sodu
20 1% woda peptonowa z tryptofanem
21 Odczynnik Ehrlicha

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Podłoże wybiórcze do hodowli pałeczek Helicobacter
2. Podłoże do izolacji pałeczek Campylobacter
3. Podłoże wybiórcze dla Campylobacter
4. Podłoże do hodowli C.difficile w próbkach kału
5. Podłoże dzielone: Schaedler Agar / Schaedler Agar KV
6. Podłoże dzielone: Brucella agar z 5% krwią baranią
7. CDC agar z 5% krwią baranią, gentamycyną i wankomycyną
8. Agar Schaedlera z witaminą K1 i 5% krwią baranią
9. Bulion Schaedlera z witaminą K1
10. Brucella Agar z krwią baranią
11. Brucella Bulion
12. Zestaw: generatory atmosfery mikroaerofilnej wraz z plastikowymi torebkami i zamknięciami do torebek
13. Zestaw: generatory atmosfery beztlenowej wraz z plastikowymi torebkami i zamknięciami do torebek
14. Generatory atmosfery beztlenowej do stosowania w pojemnikach do inkubacji
15. wskaźnik paskowy do kontroli warunków beztlenowych
16. Zestaw barwników do barwienia preparatów metodą Grama

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Agar RPMI płytki
2. Podłoże Sabouraud Dextrose Agar + Chloramfenikol + Gentamycyna
3. Podłoże chromogenne do różnicowania Candida spp.
4. Podłoże dzielone: Sabouraud Dextrose Agar z chloramfenikolem/ Fungisel Agar z czerwienią fenolową
5. Podłoże dzielone: Sabouraud Dextrose Agar z chloramfenikolem/ Sabouraud Dextrose Agar z chloramfenikolem i aktidionem
6. Sabouraud Dextrose Bulion
7. Malt Extract Agar z chloramfenikolem i streptomycyną
8 Mycosel Agar - wysoce selektywne podłoże agarowe z chloramfenikolem i cykloheksymidem do izolacji grzybów
9 Potasu wodrotlenek
10 Dimetylosulfotlenek
11 Błękit laktofenolowy do barwienia grzybów
12 atrament Parkera
13 Tusz chiński 50 x 0,5 ml

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Podłoże chromogenne do wykrywania Enterococcus opornych na wankomycynę
2. Podłoże chromogenne do badań przesiewowych w kierunku pałeczek Enterobacterales
3. Podłoże chromogenne do badań przesiewowych w kierunku pałeczek Enterobacterales
4. Podłoże chromogenne do wykrywania Staphylococcus aureus opornych na metycylinę
5. Podłoże dzielone: Agar Granada/Columbia CNA z 5% krwi baraniej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynnik Kovaca

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szybki test immunochromatograficzny do wykrywania RSV w wymazach z nosogardzieli
2. Zestaw: wymazówki do nosogardzieli + filoki z roztworem do wymywania próbek
3. Szybki test immunochromatograficzny do wykrywania Campylobacter w kale
4. Szybki test immunochromatograficzny do wykrywania norowirusów w kale
5. Szybki test immunochromatograficzny do wykrywania adenowirusów i rotawirusów w kale
6. Szybki test lateksowy do wyrywania PBP2' u metycylinoopornych gronkowców złocistych
7. Krążki z optochiną

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wymazówka w probówce transportowej
2. Wymazówka w probówce transportowej (okrągłe dno), z podłożem Amies bez węgla
3. Wymazówka w probówce transportowej (okrągłe dno), z podłożem Amies bez węgla
4. Zestaw transportowy z wymazówką flokowaną

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do przechowywania szczepów bakterii i grzybów w stanie zamrożenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Test Immunoenzymatyczny (test kasetkowy) do wykrywania antygenu GDH oraz toksyn A i B C. difficile w próbkach kału
2. Test immunoenzymatyczny (test kasetkowy) do wykrywania Toksyn A i B C. difficile w próbkach kału

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SUROWICA SALMONELLA HM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lateks VTEC
2. Lateks E.coli
3. Lateks EPEC
4. Lateks EPEC
5. Lateks EPEC
6. Lateks EPEC
7. Lateks EPEC wieloważny A
8. Lateks EPEC wieloważny B
9. Lateks EPEC wieloważny C

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Test DuoInfluenza A+B Check-1 lub równoważne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TECHNOCHROM C1 INHIBITOR 30 testów lub równoważne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw transportowo-wzrostowy do pobierania moczu na posiew i ilościowej oceny wyhodowanych drobnoustrojów

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najniższa cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 ranga kryterium.
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów indywidualnie dla każdego pakietu.
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone wymagania:
1. Pakiet 1:
 pozycja 6,7,8,11,12, 13, 14, 17, 18,19, 20, 21 - Ulotka techniczna;
 pozycja 1,2,3,4,5,6,7,8,11,15,16,17, 18,19 - Certyfikaty kontroli jakości dla podłoży;
 pozycja 15 i 16 - pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów;
2. Pakiet 2:
 pozycja 1,2,3,15,16 – Ulotka techniczna;
 pozycja 1 - 16 - certyfikaty kontroli jakości;
3. Pakiet 3:
 pozycja 1 – 8 - Ulotka techniczna i certyfikaty kontroli jakości (w poz. 3 kolorowa ulotka);
 pozycja 9 – 11 – ulotka techniczna


4. Pakiet nr 4:
 Ulotka techniczna z kolorowymi zdjęciami obrazującymi charakterystyczny wzrost bakterii na podłożach chromogennych – do wszystkich pozycji formularza cenowego,
 pozycja 2 i 3 kolorowe zdjęcia pokazujące zdolność podłoży do różnicowania gatunków pałeczek w obrębie rzędu Enterobacterales;
 Certyfikaty kontroli jakości;
5. Pakiet nr 5: Ulotka techniczna;
6. Pakiet nr 6:
 pozycja 1,3,4,5,6 – Instrukcje obsługi zawierające metodę wykonania, ocenę czułości i swoistości testów;
 pozycja 2,7 – Ulotki techniczne;

7. Pakiet nr 7:
 Ulotki techniczne do każdej pozycji;

8. Pakiet nr 8:
 Ulotka techniczna;
 Instrukcja użytkowania;

9. Pakiet nr 9: Instrukcja obsługi zawierająca metodę wykonania, ocenę czułości i swoistości testów oraz stopień korelacji z metodami referencyjnymi – do wszystkich pozycji formularza cenowego;
10. Pakiet nr 10:
 Ulotka techniczna;
 Certyfikat kontroli jakości;

11. Pakiet nr 11: Ulotka techniczna - do wszystkich pozycji formularza cenowego;

14. Pakiet nr 14:
 Ulotka techniczna;
 Certyfikat kontroli jakości;

2. przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie równoważności:
 karta techniczna produktu – dotyczy pakietu nr 12 i 13.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie pśd w trybie art. 107 ust 2 ustawy Pzp w przypadku gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone wymagania:
1. Pakiet 1:
 pozycja 6,7,8,11,12, 13, 14, 17, 18,19, 20, 21 - Ulotka techniczna;
 pozycja 1,2,3,4,5,6,7,8,11,15,16,17, 18,19 - Certyfikaty kontroli jakości dla podłoży;
 pozycja 15 i 16 - pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów;
2. Pakiet 2:
 pozycja 1,2,3,15,16 – Ulotka techniczna;
 pozycja 1 - 16 - certyfikaty kontroli jakości;
3. Pakiet 3:
 pozycja 1 – 8 - Ulotka techniczna i certyfikaty kontroli jakości (w poz. 3 kolorowa ulotka);
 pozycja 9 – 11 – ulotka techniczna


4. Pakiet nr 4:
 Ulotka techniczna z kolorowymi zdjęciami obrazującymi charakterystyczny wzrost bakterii na podłożach chromogennych – do wszystkich pozycji formularza cenowego,
 pozycja 2 i 3 kolorowe zdjęcia pokazujące zdolność podłoży do różnicowania gatunków pałeczek w obrębie rzędu Enterobacterales;
 Certyfikaty kontroli jakości;
5. Pakiet nr 5: Ulotka techniczna;
6. Pakiet nr 6:
 pozycja 1,3,4,5,6 – Instrukcje obsługi zawierające metodę wykonania, ocenę czułości i swoistości testów;
 pozycja 2,7 – Ulotki techniczne;

7. Pakiet nr 7:
 Ulotki techniczne do każdej pozycji;
 Próbki – po min. 5 sztuk do pozycji 1 - 4;
8. Pakiet nr 8:
 Ulotka techniczna;
 Instrukcja użytkowania;

9. Pakiet nr 9: Instrukcja obsługi zawierająca metodę wykonania, ocenę czułości i swoistości testów oraz stopień korelacji z metodami referencyjnymi – do wszystkich pozycji formularza cenowego;
10. Pakiet nr 10:
 Ulotka techniczna;
 Certyfikat kontroli jakości;

11. Pakiet nr 11: Ulotka techniczna - do wszystkich pozycji formularza cenowego;

14. Pakiet nr 14:
 Ulotka techniczna;
 Certyfikat kontroli jakości;

2. przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie równoważności:
 karta techniczna produktu – dotyczy pakietu nr 12 i 13.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian:
a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia;
b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia;
c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany;
d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny;
e) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego;
f) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu ceny oraz zgodności nowych towarów z SWZ;
g) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości;
h) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
i) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
j) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 umowy, w terminie określonym w § 11 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze stron prawa przysługującego stronie na podstawie niniejszej umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie.
3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie lub w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 Kc.
4. Formy pisemnej lub formy elektronicznej w rozumieniu art. 781 Kc pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-14 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu platformy https://ipczd.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Wykonawca składając ofertę składa:
1.1. Formularz ofertowy – zał. 3 do SWZ;
1.2. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w odniesieniu do art. 273 ust. 2 ustawy Pzp - zał. 4 do
SWZ;
Powyższe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia odpowiednio na dzień składania ofert.
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
1.3. Formularze cenowe – zał. 5 do SWZ;
Zaleca się złożenie w ofercie aktualnego wyciągu z KRS/CEIDG z uwagi na częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej
bazie danych przedsiębiorców.
1.4. Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone wymagania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Składane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające zakres danych do potwierdzenia winny uwzględniać również dopuszczenia wynikające z udzielonych wyjaśnień treści swz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.