Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00320428/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi
wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006011298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janicki@dodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymiwielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cf3676-2467-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044542/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego: urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów z oprogramowaniem oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi i zasilaczami UPS, pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.14.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na rzecz DODR we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
2. Przez dostawę sprzętu komputerowego na rzecz DODR we Wrocławiu należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego na rzecz DODR we Wrocławiu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Nie może być dotychczas użytkowany ani odnawiany oraz nie może być przedmiotem przestępstwa.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na:
1) Pamięć masową do tworzenia kopii zapasowych na okres co najmniej 2 lat
- począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na
oferowany sprzęt określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia
(Załącznik 1A do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38412,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41955,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41955,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stan-Mit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-318-23-90
7.3.3) Ulica: Gajowicka 95
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-421
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41955,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej XI
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów, oraz innego wyposażenia warsztatowego.
- Wyposażenie PSP w Cholewianej Górze w ramach programu pn.: "Mała szkoła - wsparcie publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego na BIS"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego
- Zakup wyposażenia w ramach projektu "Zastosowanie nowoczesnych technologii cyfrowych w tradycyjnym warsztacie i technikach rzeźbiarskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





