Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341149/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca – pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-958
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeum-wilanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca – pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-505d4ed8-1c23-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064558/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie strefy biletowej w systemie nowoczesnej obsługi publiczności w Muzeum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEF-ZP.AZ.7.2401.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138247,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca – pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, na działce nr ew. 17/4 z obrębu 1-05-52 przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, w Dzielnicy Wilanów, w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono jedną ofertę.Oferta nr 1 złożona przez:
A-Projekt sp. z o.o.
NIP: 9512353775
ul. Sarmacka 5G, 02-972 Warszawa
Wartość brutto: 649 993,50 zł
Po otwarciu oferty jedyna złożona oferta przewyższa ww. kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta wynosi 649 993,50 zł brutto, co stanowi przekroczenie planowanego budżetu o 479 949,23 zł brutto (kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 170 044,27 zł brutto).
Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę pierwotnie planowaną, ze względu na ograniczenia budżetowe.
W związku z powyższym, Zamawiajacy na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.