Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sukcesywnego przygotowywania i dostawy, przez siedem dni w tygodniu, całodobowego wyżywienia dla pacjentów Szpitali Tczewskich S.A. z uwzględnieniem diet i kaloryczności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220620689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 30-go Stycznia 57/58
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaletczewskiesa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaletczewskiesa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sukcesywnego przygotowywania i dostawy, przez siedem dni w tygodniu, całodobowego wyżywienia dla pacjentów Szpitali Tczewskich S.A. z uwzględnieniem diet i kaloryczności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733dff20-47cb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający rozpisał post. przetarg. w tożs zakresie, w 2022r (09/PN/2022), szac wart tego zam, uwzgl w całk wart 20% w zw z okol, z art. 214, ust. 1, pkt 7 pzp. Kwota 20% uwzgl. w całk wart. tego zam. to 266.526,00PLN netto. W b.r. rozpisano postęp. w tożs zakr (11/PN/2023), ale zostało ono unieważn w dn 09-08-2023r. Biorąc pod uwagę, iż powt postęp w ww. zak należy prow w trybie zam pow tzw. „progów unijnych”, nie ma możliwości, aby do czasu zakończenia obecnej umowy (31-08-2023r.) w tym zakr dokonać rozstrzyg nowej proced. Czas od momentu unieważ postęp 11/PN/2023 do momentu upływu term na wniesienie odwoł to 10 dni, które nal odczekać, nast od ogł nowego post do jego otw musi upł min 35 dni. Dalsza proced to kolejne obow 20 dni i czas niezb na bad i ocenę ofert. Koniecznym stało się udziel zam dot wykonawcy usług, poleg na powt podobnych usług, w zw z przew takiej możliwości w ogł o zam dla zam podst – zam 09/PN/2022. Okres niezb to 2 m-ce, w którym zostanie rozstrzyg nowe post
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/WR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sukcesywnego przygotowywania i dostawy, przez siedem dni w tygodniu, całodobowego wyżywienia dla pacjentów Szpitali Tczewskich S.A. z uwzględnieniem diet i kaloryczności
Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres oraz kluczowe warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo przedstawione w załączniku nr 1, stanowiącym załącznik do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281383,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281383,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281383,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REBUS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361871925
7.3.3) Ulica: LIPOWA 36D
7.3.4) Miejscowość: CHOTOMÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281383,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Budowa drogi w Maleninie, ul. Sadowa (dz. nr 138)
- NADZÓR INWESTORSKI I KONSERWATORSKI PRZY CZĘŚCIOWEJ REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "PRZEBUDOWA MOSTU TCZEWSKIEGO - ETAP II"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi w Mieścinie (dz. nr 60)"
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Przedborzu, Szkoły Podstawowej w Górach Mokrych oraz Samorządowego Przedszkola w Przedborzu z podziałem na części
- "Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola nr 2 w Andrychowie "
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w wieku 3 - 6 lat uczęszczających do Przedszkola Samorządowego "Wesoła Gromadka" w Dojazdowie.
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych w ramach projektu: "Aktywnie i Razem w Annopolu"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.