Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00228175/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00236329/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-19
- 2025/BZP 00243736/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00249801/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00256866/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00260576/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG-1200.2712.32.2025 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 19 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.32.2025 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 19 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da151ce6-a415-4b0b-8249-cc6eb1e5e8b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673639/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 1 – akumulatory i baterie do sprzętu medycznego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 1,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
A. formularz cenowy dla części 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 22469,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 2 - baterie do OPBMR,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 2-7,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
B. formularz cenowy dla części 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 2328,7 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 3 – akumulatory do OPBMR
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 2-7,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
C. formularz cenowy dla części 3,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 6168,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 4 – baterie-akumulatory do OPBMR,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 2-7,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
D. formularz cenowy dla części 4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 1414,19 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 5 – akumulatory rozruchowe do agregatów do OPBMR
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 2-7,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
E. formularz cenowy dla części 5,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 13599,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 6 – akumulatory żelowe do OPBMR
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 2-7,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
F. formularz cenowy dla części 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 1112,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 7 – akumulatory kwasowe do OPBMR,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
A. opis przedmiotu zamówienia część nr 2-7,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
G. formularz cenowy dla części 7,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 676,86 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 8 – baterie do SSUiE,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
C. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-10,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
H. formularz cenowy dla części 8,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 64540,5 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 9 – akumulatory do SSUiE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
C. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-10,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
I. formularz cenowy dla części 9,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 26420 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 10 – materiały elektrotechniczne SSUiE,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
C. opis przedmiotu zamówienia część nr 8-10,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
J. formularz cenowy dla części 10,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 24841 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 11 - baterie i akumulatory do SSŁiI,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
K. formularz cenowy dla części 11,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 13467,03 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 12 - materiały elektryczne do SOI Gliwice,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
L. formularz cenowy dla części 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 43080,77 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 13 - materiały elektryczne do SOI Bytom,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
M. formularz cenowy dla części 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 45127,3 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 14- materiały elektryczne do SOI Tarnowskie Góry,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
N. formularz cenowy dla części 14
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 17794,66 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 15- materiały elektryczne do SOI Katowice,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
O. formularz cenowy dla części 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 19988,66 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 16- materiały elektryczne do SOI Krapkowice,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
P. formularz cenowy dla części 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 8264 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 17- materiały elektryczne do SOI Opole,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
Q. formularz cenowy dla części 17
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 27943 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 18- materiały elektryczne do SOI Bielsko Biała,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
R. formularz cenowy dla części 18
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 33039,78 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup towarów/materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych do siedziby Zamawiającego:• Część nr 19- materiały elektryczne do SOI Lubliniec.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy dla części 1-19
• Załącznik nr 3 do SWZ :
A. projektowane postanowienia umowy część nr 1 - 19
• Załącznik nr 4 do SWZ :
D. opis przedmiotu zamówienia część nr 11,
• Załącznik nr 5 do SWZ :
S. formularz cenowy dla części 19
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 18346,3 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Zamawiający, dokonując szacunku wartości zamówienia, błędnie przyjął stawkę podatku VAT w wysokości 23%, podczas gdy jedna z pozycji przedmiotu zamówienia podlega obniżonej stawce VAT (8%) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jednocześnie w dokumentacji postępowania (SWZ) nie wskazano prawidłowej stawki VAT ani nie umożliwiono wykonawcom ich zróżnicowanego wykazania w formularzu ofertowym, co spowodowało, że wykonawcy zastosowali różne stawki podatku VAT w ofertach.
W następstwie:
• oferty złożone przez wykonawców są nieporównywalne pod względem ceny,
• wykonawcy, którzy zastosowali prawidłowe stawki VAT dla poszczególnych pozycji, nie mogli ich prawidłowo wykazać
w formularzu ofertowym,
może to prowadzić do błędu w obliczeniu ceny zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp, co skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty,
• zamawiający nie może poprawić błędnej stawki VAT w ofercie, jeżeli nie została ona jednoznacznie określona w SWZ,
• nie jest możliwe dokonanie zmiany opisu przedmiotu zamówienia ani formularza cenowego po otwarciu ofert w sposób zgodny z ustawą.
Zgodnie z zasadą równego traktowania wykonawców (art. 16 pkt 1 i 2 Pzp), zamawiający zobowiązany jest do oceny ofert według jednolitych kryteriów,
w tym zastosowania właściwej stawki VAT. Brak jednoznacznego określenia stawki VAT w dokumentacji oraz błędne założenia przy szacowaniu wartości zamówienia doprowadziły do powstania wady postępowania niemożliwej do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym, na podstawie:
• art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia,
• w związku z art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp – zawarcie umowy skutkowałoby naruszeniem przepisów ustawy,
• w szczególności art. 16 pkt 1 i 2 Pzp (zasady równego traktowania i przejrzystości) oraz art. 99 pkt 1 i 4 Pzp (wymogi dotyczące opisu przedmiotu zamówienia),
W konsekwencji Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 1 na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy, w odniesieniu do art. 457 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż zamówienie zostałoby udzielone z naruszeniem ustawy tj. art. 16 pkt 1 i 2 Pzp oraz art. 99 pkt 1 i 4 Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D.K.KURPIEL SP.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112112374
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12224 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1166,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1698 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1166,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1344,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 09.06.2025 r. do godziny 7:00 złożono 1 ofertę.
Cena najkorzystniejszej oferty (35 000,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:
13 599,48 zł (brutto).
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2361,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2361,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2361,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2361,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42265,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94764 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42265,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Market Sp. z o.o. Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942860965
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42265,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24582 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49807,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24582 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24582 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13108 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24280,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13108 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO MARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO MARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13108 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6669,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15534 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6669,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Market Sp. z o.o. Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942860965
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6669,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29985 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48242,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29985 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29985 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17187,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45705 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17187,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO MARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO MARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17187,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12481 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13862,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12481 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12481 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30639,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13860 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5987 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10681,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5987 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5987 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27240,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58524,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27240,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27240,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25992,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47832,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25992,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25992,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12907 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20676,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12907 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12907 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.103.2025.AL
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie
- Przebudowa i wydzielenie pomieszczeń łazienek w mieszkalniach nr 3, 5 i 6 w budynku przy ul. Świętojańskiej 15 oraz w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 i 8 w budynku przy ul. Jana Śliwki 50 w Gliwicach
- Remont kół bieżnych oraz remont kapitalny krążków prowadzących prowadnic tocznych typu KB 320 i KC 350 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Usługa pralnicza na 2026 rok
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...), znak sprawy: DZPZ.283.101.2025.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Dostawa wyposażenia kwatermistrzowskiego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na przepompowni ścieków w Pogwizdowie i instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na oczyszczalni ścieków w Hażlachu
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





