Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304918/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00477856/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00477874/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z instalacją punktów dostępowych do sieci bezprzewodowej i przełączników do sieci kampusowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000132400037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-067
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cm.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14c0534b-6c16-4903-9216-da414d5458c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z instalacją punktów dostępowych do sieci bezprzewodowej i przełączników do sieci kampusowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c0534b-6c16-4903-9216-da414d5458c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33-DICM.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z instalacją punktów dostępowych do sieci bezprzewodowej i przełączników do sieci kampusowej:Część 1 – Zakup punktów dostępowych sieci bezprzewodowej z kontrolerami sieci oraz niezbędnymi licencjami
3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
1) Dla części 1 – załącznik nr 2A do SWZ
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r. musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.5.) Wartość części: 329440,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z instalacją punktów dostępowych do sieci bezprzewodowej i przełączników do sieci kampusowej:2) Cześć 2 – Zakup sieciowych przełączników dystrybucyjnych wraz z wdrożeniem
3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
2) Dla części 2 – załącznik nr 2B do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r. musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 2B do SWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.5.) Wartość części: 248050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341010,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341010,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341010,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grandmetric sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792433527
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341010,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274413,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274413,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274413,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551945132
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274413,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wraz z instalacją serwerów NAS
- wykonanie badań ścieków surowych i oczyszczonych oraz wód opadowych odprowadzanych do środowiska, badań wody ze studni głębinowych,
- Dostawa reflektorów ze źródłem LED
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toru rowerowego DIRT-PARK w rejonie ulic Zygmunta Augusta i Unii Lubelskiej w Bydgoszczy (program BBO)
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, AKCESORIÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI ŻYLNEJ I SYSTEMU POBIERANIA KRWI WŁOŚNICZKOWEJ
- Usługa serwisu systemu Patarch wraz ze wszystkimi jego modułami oraz aktualizacja systemu Medlan Slide Viewer wraz z rozbudową serwerów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





