Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00308257/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA SERWISOWO-MATERIAŁOWA
URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD APELACYJNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812734021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 163
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-165
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szczecin.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.sa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5671d466-c96e-4c77-ad53-bc83f207c8d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA SERWISOWO-MATERIAŁOWAURZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5671d466-c96e-4c77-ad53-bc83f207c8d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112126/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa usługa serwisowo-materiałowa w zakresie utrzymania w pełnej sprawności technicznej i użytkowej urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Sądu Apelacyjnego w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PAI.261.3.TP.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165337,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stała usługa serwisowo-materiałowa obejmująca regularne przeglądy, naprawy i konserwacje urządzeń drukujących oraz urządzeń wielofunkcyjnych łączących funkcje druku, skanu, kopiowania (zwanych dalej urządzeniami drukującymi) będących na wyposażeniu Sądu Apelacyjnego w Szczecinie:
- w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie,
- w budynku przy ul. Jagiellończyka 13 w Gorzowie Wlkp.
2. Zamówienie obejmuje również dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru), w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych kopii (ilości podane w Załączniku nr 7 - wykaz urządzeń – formularz cenowy są ilościami szacunkowymi niezbędnymi do porównania ofert; rozliczenie następowało będzie według faktycznie wykonanych wydruków na danym urządzeniu w cyklu miesięcznym). Serwis techniczny i naprawy muszą być świadczone w zakresie zapewniającym stałe utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej i użytkowej przez okres obowiązywania umowy (12 miesięcy) lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15890,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15890,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15890,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC SERVICE ROBERT SOLDAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931203082
7.3.3) Ulica: ul. Ołtaszyńska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190688,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa lokalu usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów SOCIAL SILVER ...
- ZP-261-25/2025 Konserwacja instalacji niskonapięciowych w obiektach USK-1
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rzemieślniczych w Szczecinie w podziale na części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia komputerowego i audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.14.2025
- Ochrona osób i mienia obiektu Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.15.2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie.
- Druk książek pt. "Kwestia kobieca. 1550-2025" pod. red. Alison M. Gingeras (wersja polska i angielska)
- Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Usługa wdrożenia i utrzymania systemu centralnego wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
- Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.