Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320021/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00321515/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, jednostek oświatowych i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, jednostek oświatowych i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f67a3d-279f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025384/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 "Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych oraz dowóz dzieci do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie miasta Opola, dowóz uczniów niepełnosprawnych w stopniu głębokim do Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu oraz dowóz uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną do jednostek oświatowych (dowóz realizowany przez 252 dni w roku szkolnym 2023/2024) ok. 120 km dziennie w tym:a) czterema pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych w terminie od 01.09.2023 r. do 31.08.2024 r., poza okresami, o których mowa w lit. b) (dowóz realizowany przez 186 dni w roku szkolnym 2023/2024) – ok. 90 km dziennie,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych w okresie: 01.09.2023, od 27.12.2023 r. do 29.12.2023 r., od 15.01.2024 r. do 26.01.2024 r., od 28.03.2024 r. do 02.04.2024 r., od 24.06.2024 r. do 31.08.2024 r., dowóz realizowany przez 66 dni w roku szkolnym 2023/2024) ok. 40 km dziennie.
• Dowóz przeznaczony jest dla 12 uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli oraz dla 15 uczniów niepełnosprawnych w stopniu głębokim do Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
i uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną do jednostek oświatowych.
• Dowożenie i odwożenie uczniów do przedszkoli, uczniów niepełnosprawnych
z upośledzeniem w stopniu głębokim oraz uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną odbywać się będzie według ustalonego przez Wykonawcę harmonogramu oraz załącznika nr 1 do umowy, z zachowaniem zasad opisanych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 590925,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie oraz Zespołu Szkół Medycznych w Prudniku (dowóz realizowany w okresie od 4.09.2023 do 21.06.2024 przez 80 dni w roku szkolnym 2023/2024) ok. 138 km dwa razy w tygodniu.W przypadku nieobecności uczniów niepełnosprawnych w dowozie do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie lub Zespołu Szkół Medycznych w Prudniku, opcja dowozu:
- wyłącznie do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie ok. 111 km,
- wyłącznie do Zespołu Szkół Medycznych w Prudniku ok. 103 km.
• Dowóz przewidziany jest dla 6 uczniów niepełnosprawnych.
• Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie oraz Zespołu Szkół Medycznych w Prudniku odbywać się będzie w każdy poniedziałek lub każdy pierwszy dzień tygodnia nauki, a odbiór z ośrodków w piątki lub każdy ostatni dzień tygodnia nauki po zakończeniu zajęć.
• Godzina rozpoczęcia zajęć: 8.00, godzina zakończenia zajęć nie później niż 16.00
• Dane uczniów Zamawiający przekaże Wykonawcy w zamkniętej kopercie przy podpisaniu umowy (Załącznik nr 1 do umowy). Wykonawca ma obowiązek na drugim egzemplarzu załącznika nr 1 potwierdzić jego odbiór czytelnym podpisem, pieczątką firmy oraz datą. Wykonawca w ciągu
7 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do zaakceptowania opracowaną trasę przejazdu. Trasa zaproponowana przez Wykonawcę będzie musiała zostać zaakceptowana
w formie pisemnej adnotacji przez Naczelnika Wydziału Oświaty, w terminie 7 dni od daty wpływu dokumentu do wydziału.
• W trakcie przewozu opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi sprawuje opiekun zatrudniony przez Wykonawcę. Opiekun w trakcie przewozu odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo uczniów od chwili odebrania od rodziców /opiekunów prawnych do czasu odprowadzenia/odebrania do/od wychowawcy/opiekuna w placówce. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia posiadająca przeszkolenie i zaświadczenie/dyplom w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz zaświadczenie o niekaralności. Opieka obejmuje uczniów podczas wsiadania i wysiadania
z pojazdu oraz w czasie przejazdu.
• Odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania.
• Przewóz uczniów odbywać się może tylko z opiekunem, Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
• Kierowca musi posiadać odpowiedniej kategorii prawo jazdy, zaświadczenie o niekaralności oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP.
• Opiekun i uczniowie nie mogą być przewożeni z przodu pojazdu, a tym samym nie mogą siedzieć obok kierowcy.
• Uczniowie oraz opiekun objęci niniejszym zamówieniem, muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.
• Przewożonym uczniom niepełnosprawnym należy zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki przejazdu.
• W pojazdach przeznaczonych do przewozu uczniów oraz w pobliżu uczniów oczekujących na dowóz obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
• W uzasadnionych przypadkach Wydział Oświaty może wyrazić zgodę na pobyt w pojeździe dodatkowego opiekuna, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.“
Zadanie 1-2
• Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować pojazdy w zakresie jego zgodności z warunkami SWZ.
• Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może przeprowadzić kontrolę poprawności realizacji usługi przez Wykonawcę, bez jego wcześniejszego informowania. Kontrola może m.in. obejmować sprawdzenie pojazdów, opiekunów, kierowców oraz realizacji usługi zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem.
• Kontrole będą przeprowadzane przez przynajmniej dwóch pracowników Zamawiającego.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy. Podczas oględzin pojazdu Zamawiający w szczególności będzie sprawdzał:
dopuszczenie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie – dowóz osób niepełnosprawnych),
możliwość przewozu osób niepełnosprawnych, w przypadku pojazdów, które muszą mieć zapewnione miejsce dla przewozu uczniów na wózku inwalidzkim – pojazdy spełniające wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim – konieczne posiadanie specjalistycznej windy o napędzie elektrycznym,
posiadanie umocowania wózków wraz z pasażerem podczas transportu- dotyczy pojazdów, które muszą posiadać miejsca dla wózków inwalidzkich,
wyposażenie w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
posiadanie sprawnej klimatyzacji w przestrzeni pasażerskiej,
posiadanie sprawnego ogrzewania w przestrzeni pasażerskiej,
ważne badania diagnostyczne,
odpowiednie oznakowanie pojazdu z przodu oraz z tyłu pojazdu (znak informujący o osobach niepełnosprawnych oraz znak Uwaga Dzieci wyraźnie widoczny podczas wsiadania i wysiadania uczniów),
przeszklenie pojazdu na całej jego długości,
wyposażenie w odpowiednią ilość fotelików samochodowych do przewozu dzieci wymaganych ustawą o ruchu drogowym,
aktualne ubezpieczenie OC,
odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.
• Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów wykazanych w ofercie przetargowej przed podpisaniem umowy, jak również w trakcie jej trwania pod warunkiem, iż nowe pojazdy będą spełniały wymogi zawarte w SWZ oraz będą zgodne z ofertą przetargową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 83518,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910312221
7.3.3) Ulica: Różana 30
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
jakie przetargi wygrała firma
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910312221
7.3.3) Ulica: Różana 30
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
jakie przetargi wygrała firma
GROSZEK TRANS - Marcin Groszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Budowa instalacji p.poż. w warsztacie OSiW Olesno"
- " Dostawa instrumentarium (narzędzi elektrochirurgicznych)kompatybilnych z generatorami ERBE i Johnson @ Johnson dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 24 miesięcy
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BADAŃ LABORATORYJNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ODDZ. TERENOWYCH W OLEŚNIE, GRODKOWIE I GŁUBCZYCACH W 2024 R.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz uczniów do przedszkola w Korczynie oraz szkół w Korczynie, Iskrzyni i Komborni, w roku szkolnym 2024/2025"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.