Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361995/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00449760/01 - Wynik z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, dostawa oraz montaż ergonomicznych krzeseł biurowych w ramach zadania "Poprawa ergonomii pracy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373231
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00361995
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00028630/16/P
Po zmianie:
2023/BZP 00028630/17/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji zamówienie (tj. zakres podstawowy i zakres opcjonalny) należy zrealizować w terminie 42 dni od dnia uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji.
2. Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 31 sierpnia 2023r. do godziny 11:00,00.
3. Dotyczy sekcji V ust. 5.5.): Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy PZP jedynie z zakresu potwierdzenia podstaw Wykonawcy do wykluczenia.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
5. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane, przez co należy rozumieć także sytuację, gdy z uwagi na brak możliwości realizacji zadania w terminie wynikającym z zawartej umowy o dofinansowanie, środki nie zostałyby mu
przekazane.
Po zmianie:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji zamówienie (tj. zakres podstawowy i zakres opcjonalny) należy zrealizować w terminie 42 dni od dnia uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji.
2. Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 04.09.2023 r. do godziny 11:00,00.
3. Dotyczy sekcji V ust. 5.5.): Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy PZP jedynie z zakresu potwierdzenia podstaw Wykonawcy do wykluczenia.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
5. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane, przez co należy rozumieć także sytuację, gdy z uwagi na brak możliwości realizacji zadania w terminie wynikającym z zawartej umowy o dofinansowanie, środki nie zostałyby mu
przekazane.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-31 11:00
Po zmianie:
2023-09-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-31 11:30
Po zmianie:
2023-09-04 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-29
Po zmianie:
2023-10-03
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. Kształtowanie Zawodowych Umiejętności: Rudzki Model Edukacji - część 4
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. "Kształtowanie Zawodowych Umiejętności: Rudzki Model Edukacji" - część 3.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa wyrobów wykonanych z włókniny medycznej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Zakup zestawów namiotów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)" w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





