eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynZakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7708f07b-880b-4459-8b82-11ba7a78530f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podniesienie jakości danych sieci uzbrojenia terenu, w tym wdrożenie przez Służbę Geodezyjną i Kartograficzną Powiatu Krotoszyńskiego nowych, innowacyjnych e-usług wspartych przez model 3D danych GESUT i zobrazowania terenu ”nr FEWP.01.03-IZ.00-0009/24-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198000,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1 - Zakup i dostawa stacji roboczych wraz z oprogramowaniem; w następującej ilości:
a) Stacja robocza – 2 szt.
Istotne warunki zamówienia - dotyczy Zadania 1
2) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
3) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt i oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 i 1 a do SWZ
4) W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu( Załącznik Nr 1 a), wykonawca zobowiązany jest podać m.in. nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
b) producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania
c) producenta, model i nazwę procesorów
d) producenta, model i nazwę karty graficznej

5) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, oprogramowania, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu i oprogramowania, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt/oprogramowanie oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu/oprogramowania należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt/oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 1a musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu/oprogramowania. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu/oprogramowania w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/oprogramowania muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 oraz 1a do SWZ (OPZ). Załącznik Nr 1a do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 31408,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest: Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 2 - Zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej; w następującej ilości:
a) Mysz 3D – 2 szt.
b) Monitor stereo 3D – 2szt.
c) Monitor boczny – 2 szt.
2) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
3) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2, 2a-2c do SWZ.
4) W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, wykonawca zobowiązany jest podać m.in. nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
5) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 2a-2c musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/ muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 2 oraz 2a-2c do SWZ (OPZ). Załącznik nr 2a-2c do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

4.5.5.) Wartość części: 101591,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) 2. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 3 - Zakup i dostawa zaawansowanego oprogramowania; w następującej ilości:
a) Zaawansowane oprogramowanie GIS/CAD Desktop – 1szt.
b) Oprogramowanie do obsługi danych fotogrametrycznych, analiz i modelowania 3D – 1 szt.
2) Zaawansowane oprogramowanie GIS/CAD Desktop jest niezbędne do przeprowadzania analiz przestrzennych na modelach 3D za pomocą stacji fotogrametrycznej.
3) Oprogramowanie do obsługi danych fotogrametrycznych, analiz i modelowania 3D stanowi rozszerzenie oprogramowania GIS/CAD , usprawniające pracę z danymi 3D.
4) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
5) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winno spełniać oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę – Załączniki Nr 3a-3b do SWZ.
6) W specyfikacji technicznej oferowanego oprogramowania, wykonawca zobowiązany jest podać nazwę:
a) producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania.
7) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego oprogramowania, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego oprogramowania potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowane oprogramowanie oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego oprogramowania należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowane oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 3a -3b musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego oprogramowania. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego oprogramowania w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego oprogramowania muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 3 oraz 3a i 3b do SWZ (OPZ). Załącznik nr 3a-3b do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81091,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81091,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81091,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intergraph Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-012-04-86

7.3.3) Ulica: ul. Stawki 40

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-040

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81091,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.