eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynZakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7708f07b-880b-4459-8b82-11ba7a78530f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podniesienie jakości danych sieci uzbrojenia terenu, w tym wdrożenie przez Służbę Geodezyjną i Kartograficzną Powiatu Krotoszyńskiego nowych, innowacyjnych e-usług wspartych przez model 3D danych GESUT i zobrazowania terenu ”nr FEWP.01.03-IZ.00-0009/24-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198000,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1 - Zakup i dostawa stacji roboczych wraz z oprogramowaniem; w następującej ilości:
a) Stacja robocza – 2 szt.
Istotne warunki zamówienia - dotyczy Zadania 1
2) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
3) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt i oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 i 1 a do SWZ
4) W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu( Załącznik Nr 1 a), wykonawca zobowiązany jest podać m.in. nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
b) producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania
c) producenta, model i nazwę procesorów
d) producenta, model i nazwę karty graficznej

5) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, oprogramowania, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu i oprogramowania, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt/oprogramowanie oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu/oprogramowania należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt/oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 1a musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu/oprogramowania. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu/oprogramowania w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/oprogramowania muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 oraz 1a do SWZ (OPZ). Załącznik Nr 1a do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 31408,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest: Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 2 - Zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej; w następującej ilości:
a) Mysz 3D – 2 szt.
b) Monitor stereo 3D – 2szt.
c) Monitor boczny – 2 szt.
2) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
3) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2, 2a-2c do SWZ.
4) W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, wykonawca zobowiązany jest podać m.in. nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
5) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 2a-2c musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/ muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 2 oraz 2a-2c do SWZ (OPZ). Załącznik nr 2a-2c do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

4.5.5.) Wartość części: 101591,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) 2. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 3 - Zakup i dostawa zaawansowanego oprogramowania; w następującej ilości:
a) Zaawansowane oprogramowanie GIS/CAD Desktop – 1szt.
b) Oprogramowanie do obsługi danych fotogrametrycznych, analiz i modelowania 3D – 1 szt.
2) Zaawansowane oprogramowanie GIS/CAD Desktop jest niezbędne do przeprowadzania analiz przestrzennych na modelach 3D za pomocą stacji fotogrametrycznej.
3) Oprogramowanie do obsługi danych fotogrametrycznych, analiz i modelowania 3D stanowi rozszerzenie oprogramowania GIS/CAD , usprawniające pracę z danymi 3D.
4) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
5) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winno spełniać oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę – Załączniki Nr 3a-3b do SWZ.
6) W specyfikacji technicznej oferowanego oprogramowania, wykonawca zobowiązany jest podać nazwę:
a) producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania.
7) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego oprogramowania, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego oprogramowania potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowane oprogramowanie oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego oprogramowania należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowane oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 3a -3b musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego oprogramowania. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego oprogramowania w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego oprogramowania muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 3 oraz 3a i 3b do SWZ (OPZ). Załącznik nr 3a-3b do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożono jedną ofertę. Wartość złożonej oferty znacznie przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie brak możliwości zwiększenia środków finansowych do ceny wskazanej w złożonej ofercie. W związku z powyższym zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczać na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż w niniejszym postępowaniu (Zadanie 2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu, postępowanie zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118830,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118830,46 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.