Og³oszenie z dnia 2022-10-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00265337/01 - Og³oszenie z dnia 2022-07-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej "Syrena"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006377177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Syreny 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alebek@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpssyrena.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be89e8b9-0435-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00373169
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00238542/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00265337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.DAG.ZA. 260.18.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja paneli fotowoltaicznych.
Przedmiot zamówienia ma na celu podniesienie efektywno¶ci energetycznej DPS-u przez ró¿nicowanie zasilania elektrycznego z odnawialnych ¼róde³ energii.
Lokalizacja przedmiotu zamówienia:
Dom Pomocy Spo³ecznej „Syrena”, 01-150 Warszawa, ul. Syreny 26.
Wymagana moc instalacji wykonanej przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego musi siê znajdowaæ w przedziale od 47 do 50 kWp, przy monta¿u oko³o 110 paneli (jest to tylko szacunkowa ilo¶æ paneli). Obecne miesiêczne zu¿ycie energii elektrycznej przez Zamawiaj±cego ~20 000,00 kW, roczne ~250 000,00 kW.
Do zadañ w ramach przedmiotu zamówienia nale¿y m.in. audyt mo¿liwo¶ci wykonania instalacji na p³askim dachu siedmiokondygnacyjnego budynku mieszkalnego o wysoko¶ci 25 m i powierzchni 675 m² z umieszczonymi kominami wentylacyjnymi i instalacj± odgromow± – sprawdzenie dopuszczalnego obci±¿enia dachu i jego wytrzyma³o¶ci po zamontowaniu paneli fotowoltaicznych, mo¿liwo¶ci poprowadzenia przewodów do urz±dzeñ pomiarowych znajduj±cych siê w piwnicy, w rozdzielni elektrycznej, oraz umiejscowienia falownika.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 220000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eltrix Wielgus Robert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01681038
7.3.3) Ulica: Jaworskiego 5A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
monta¿ czê¶ci instalacji- Green Park Tomasz Kurowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wy³onienie konsultanta ds. jako¶ci badañ mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fa³szywie ujemnych oraz cz³onków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- ¦wiadczenie us³ug w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych i niezbêdnego wyposa¿enia do systemów oczyszczania wody wraz z wymian± czê¶ci
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie budynku kaplicy pw. ¶w. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. S³awka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 wed³ug projektu budowlanego. Lokale w³asno¶ci m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Ko³o.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pa³uckiej, OSP w Obudnie i OSP w G±sawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzyd³o B, I piêtro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastruktur± zadanie pn.: "Zwiêkszenie potencja³u oraz poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci us³ug med. ZOL poprzez rozbudowê i doposa¿enie w sprzêt med."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gowej na terenie Gminy Boronów
- ZAKUP WINDY ZEWNÊTRZNEJ Z MONTA¯EM W ¦RODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KO£O
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj przy Szkole Podstawowej w Kobierzycach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.