eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceAwaryjne zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w Rejonie 11 - Przystanki Komunikacji Miejskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Awaryjne zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w Rejonie 11 - Przystanki Komunikacji Miejskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240009251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płowiecka 31

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zachara_m@zdm.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjne zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w Rejonie 11 - Przystanki Komunikacji Miejskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405072ef-b6af-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000803/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Awaryjne zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w Rejonie 11 - Przystanki Komunikacji Miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie w trybie z wolnej ręki art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 w powiązaniu z art. 30 ust 4 ustawy PZP.
Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, obowiązek utrzymania czystości i porządku na drogach publicznych w tym usuwanie śniegu należą do zarządcy drogi. W dniu 8.07.2023r. zamawiający wszczął postępowanie pn. Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w latach 2023-2024 dla Rejonu 11 – Przystanki Komunikacji Miejskiej.
Z uwagi na wyjątkową sytuacją której zamawiający nie mógł przewidzieć tj. trwające postepowanie sądowe dla ww. zadania, oraz z trwający sezon zimowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników dróg ( w tym piesi) wymagane jest natychmiastowe udzielenie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM-ZPU.26.02.2024.MZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest awaryjne zimowe utrzymanie dróg dla Rejonu nr 11- Przystanki Komunikacji Miejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli w trybie z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.