Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Awaryjne zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w Rejonie 11 - Przystanki Komunikacji Miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240009251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płowiecka 31
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zachara_m@zdm.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Awaryjne zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w Rejonie 11 - Przystanki Komunikacji Miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405072ef-b6af-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000803/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Awaryjne zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w Rejonie 11 - Przystanki Komunikacji Miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 w powiązaniu z art. 30 ust 4 ustawy PZP.
Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, obowiązek utrzymania czystości i porządku na drogach publicznych w tym usuwanie śniegu należą do zarządcy drogi. W dniu 8.07.2023r. zamawiający wszczął postępowanie pn. Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice w latach 2023-2024 dla Rejonu 11 – Przystanki Komunikacji Miejskiej.
Z uwagi na wyjątkową sytuacją której zamawiający nie mógł przewidzieć tj. trwające postepowanie sądowe dla ww. zadania, oraz z trwający sezon zimowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników dróg ( w tym piesi) wymagane jest natychmiastowe udzielenie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM-ZPU.26.02.2024.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest awaryjne zimowe utrzymanie dróg dla Rejonu nr 11- Przystanki Komunikacji Miejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli w trybie z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Daszyńskiego 19 i 21 w Gliwicach.
- Plenerowa pracownia przyrodnicza przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- ZP.261.7.2025 - Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach - postępowanie nr 2
- Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach. Roboty remontowo-budowlane
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Modernizacja placu zabaw pomiędzy budynkami ul. Bema 20-28 a ul.Bema 30-38 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości BPN-T i Epi-Centrum Nauki
- Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych czynnych, zamkniętych i wojennych w Olsztynie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich w sezonie zimowym 2025/2026
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.