Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00256457/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 54
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ead01936-dad9-454f-8ab9-7e31d57a253e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ead01936-dad9-454f-8ab9-7e31d57a253e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041838/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.11.2025.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 1 – Noktowizor cyfrowy - wymagana liczba sztuk 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 38632000-4 - Noktowizory
4.5.5.) Wartość części: 6897 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 2 – Celownik kolimatorowy - wymagana liczba sztuk 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 38636000-2 - Specjalistyczne przyrządy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 4305 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 3 – Kajdanki na ręce - wymagana liczba sztuk 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 3418,8 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 4 – Kajdanki na nogi - wymagana liczba sztuk 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 1832,7 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 5 – Kajdanki zespolone - wymagana liczba sztuk 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 15255 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 6 – Maska przeciwgazowa - wymagana liczba sztuk 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 35814000-3 - Maski przeciwgazowe
4.5.5.) Wartość części: 1977 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 7 – Pałka zwykła - wymagana liczba sztuk 44
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 1980,44 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 8 – Pałka teleskopowa - wymagana liczba sztuk 34
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 16830 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 9 – Kamizelka kuloodporna - wymagana liczba sztuk 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 35815100-1 - Kamizelki kuloodporne
4.5.5.) Wartość części: 40800 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 10 – Kask ochronny z osłoną twarzy - wymagana liczba sztuk 35
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 11 – Ochraniacze krocza - wymagana liczba sztuk 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 1805,56 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 12 – Tarcza ochronna - wymagana liczba sztuk 11
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 9889 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 13 – Tarcza obronna mała wymagana liczba sztuk 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 13345,5 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 14 – Tarcza obronna duża - wymagana liczba sztuk 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 11070,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 15 – Lornetka pryzmatyczna - wymagana liczba sztuk 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 38636000-2 - Specjalistyczne przyrządy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 6594 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 16 – Noktowizor cyfrowy wymagana liczba sztuk 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 38632000-4 - Noktowizory
4.5.5.) Wartość części: 4598 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 17 – Kolimator - wymagana liczba sztuk 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 38636000-2 - Specjalistyczne przyrządy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 52144 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 18 – Maska przeciwgazowa - wymagana liczba sztuk 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 35814000-3 - Maski przeciwgazowe
4.5.5.) Wartość części: 29670,56 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 19 – Tarcza obronna mała - wymagana liczba sztuk 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 7626 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 20 – Tarcza obronna duża - wymagana liczba sztuk 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 11070,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź. Część nr 21 – Lornetka pryzmatyczna - wymagana liczba sztuk 24.5.3.) Główny kod CPV: 38631000-7 - Lornetki
4.5.5.) Wartość części: 2198,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź. Część nr 22 – Nabój karabinowy 7,62 mm - wymagana liczba sztuk 10004.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.5.) Wartość części: 6800 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków ochrony (sprzęt i uzbrojenie) w asortymencie i ilości wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik numer 2 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia. Sprzedaż i dostawa na potrzeby Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Grupy Interwencyjnej Służby Więziennej. Dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem będą realizowane do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź.Część nr 23 – Kajdanki na ręce - wymagana liczba sztuk 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 7504,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6483,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6483,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6483,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHTM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971750736
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6483,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4337,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4796,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4337,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPC Tomasz Kita S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831847671
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPC - TOMASZ KITA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
SPC - TOMASZ KITA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3526,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3419,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3504,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3419,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kieler KEL-MET P.P.U.H
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280251585
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KIELER "KEL-MET" P.P.U.H.
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KIELER "KEL-MET" P.P.U.H.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3419,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1832,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2116,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1832,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kieler KEL-MET P.P.U.H
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280251585
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KIELER "KEL-MET" P.P.U.H.
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KIELER "KEL-MET" P.P.U.H.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1832,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5424,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6184,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5424,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kieler KEL-MET P.P.U.H
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280251585
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KIELER "KEL-MET" P.P.U.H.
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KIELER "KEL-MET" P.P.U.H.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5424,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3099,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3099,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3099,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHTM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971750736
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3099,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1975,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2894,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1975,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLSTERS HPE Polska Grzegorz Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590395486
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLSTERS HPE POLSKA GRZEGORZ SZYMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
HOLSTERS HPE POLSKA GRZEGORZ SZYMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1975,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11531,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14989,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11531,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPC Tomasz Kita S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831847671
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPC - TOMASZ KITA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
SPC - TOMASZ KITA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11531,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50220,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50220,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50220,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOF MATE Milena Bagińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181967955
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50220,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47139,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47139,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47139,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLSTERS HPE Polska Grzegorz Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590395486
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLSTERS HPE POLSKA GRZEGORZ SZYMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
HOLSTERS HPE POLSKA GRZEGORZ SZYMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47139,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9295,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9295,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9295,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHTM sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971750736
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9295,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11193 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12699,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11193 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWARES sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393861888
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11193 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10578 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7393861888
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393861888
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6198,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6198,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6198,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHTM sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971750736
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6198,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4322,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4322,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4322,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHTM sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971750736
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4322,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32914,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37091,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32914,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPC Tomasz Kita S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831847671
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32914,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11020,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11020,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11020,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DHP Safety Dariusz Packi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580080574
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPC - TOMASZ KITA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
SPC - TOMASZ KITA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11020,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowanie obarczone jest błędem leżącym po stronie zamawiającego. W formularzu ofertowym dotyczącym części nr 19-Tarcza obronna mała Zamawiający wskazał ilości zapotrzebowania na tarcze na poziomie 14 szt. Ilości takie zostały omyłkowo wpisane. Rzeczywiste potrzeby zamawiającego w zakresie tej części wynoszą 4 szt. Błąd ten został wykryty dopiero na etapie badania ofert, a z uwagi na mnogość części z których składało się postępowanie błędna wartość nie została skorygowana odpowiednio wcześniej na etapie zbierania ofert, stąd też postępowanie obarczone jest błędem w części nr 19 i musi zostać powtórzone.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10578 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Awares sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393861888
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2066,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2066,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHTM sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971750736
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2066,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Barak ofert
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 25 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych oraz gogli
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III cz.
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Kaski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





