Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269681/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00269702/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00277835/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00284071/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup aparatury badawczej wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i przeprowadzeniem instruktażu stanowiskowego oraz szkolenia użytkownika ... w projekcie SUNIMO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gabriela.janeczek-kantecka@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,161056,201f69a61c2a45a3e0f4e6b042e32779.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup aparatury badawczej wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i przeprowadzeniem instruktażu stanowiskowego oraz szkolenia użytkownika ... w projekcie SUNIMO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a7f626b-ec3e-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214916/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Zakup aparatury badawczej wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i przeprowadzeniem instruktażu stanowiskowego oraz szkolenia użytkownika na potrzeby badań w projekcie SUNIMO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zrównoważone nawożenia azotem dla upraw rolnych w oparciu o otwarte doświadczenia laboratoryjne i polowe ze zintegrowanym modelowaniem hydrologicznym w czasie zbliżonym do rzeczywistego ” finansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki - nr umowy: UMO-2022/47I/ST10/024532.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury badawczej wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i przeprowadzeniem instruktażu stanowiskowego oraz szkolenia użytkownika na potrzeby realizacji badań w projekcie SUNIMO.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, instalację, uruchomienie urządzeń, sprawdzenie prawidłowego działania sprzętu, ustawienie parametrów zgodnie z wytycznymi specyfikacji oferowanego urządzenia oraz przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób.
Informacje dotyczące szkolenia: Szkolenie 1-dniowe (łącznie 6 godzin) dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego w miejscu, gdzie zainstalowano przedmiot umowy.
Szkolenie odbędzie się do 7 dni roboczych od dnia dostarczenia przedmiotu umowy, a jego dokładny termin zostanie ustalony z Zamawiającym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne znajdują się w załączniku nr 1.1 do SWZ – Parametry techniczne przedmiotu zamówienia.
4.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141641-5 - Sondy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHNIKA IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312592284
7.3.3) Ulica: ul. Toszecka 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-102
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełn. oraz modernizacja pomieszczeń rej. ogólnej i tel., gabinetu kardiologa, gabinetu diagnostyki kardiologicznej, gabinetu pediatry i gabinetu szczepień
- Usługi syntezy oligonukleotydów dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej
- Wykonanie REMONTÓW CZĄSTKOWYCH POBOCZY polegających na umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania.
- Remont budynku przy ul. Karmelkowej 6 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii z podziałem na 2 pakiety.
- Pojazd dla Placówki Straży Granicznej we Wrocławiu - Strachowicach do kontroli ruchu granicznego w części operacyjnej lotniska
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.