Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00297058/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj
(z podziałem na części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 95 748 8100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzychod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3906e9a4-1006-4f15-9425-d270330681971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj(z podziałem na części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3906e9a4-1006-4f15-9425-d27033068197
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038355/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa dostępności szkół podstawowych gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Priorytet 5: Fundusze europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR) Działanie 5.1. Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZR.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1925000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I:1) ZADANIE I - Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Miasta Stołecznego Warszawy w Międzychodzie dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - przebudowa węzłów sanitarnych, instalacja zewnętrznego dźwigu osobowego, dostosowanie systemów wejściowych poprzez instalację bezpiecznych wycieraczek, wyposażenie w przenośną pętlę indukcyjną, zakup wyposażenia do sali wyciszeń i sali sensorycznej.
2) ZADANIE II - Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej w Łowyniu funkcjonującej w ramach Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Łowyniu dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - modernizacja toalety, poszerzenie otworów drzwiowych oraz wymiana drzwi do sal lekcyjnych, pokoju pedagoga, gabinetu dyrektora oraz innych pomieszczeń na 1 kondygnacji, montaż wycieraczek wpuszczanych w posadzkę, wyposażenie w przenośną pętlę indukcyjną, zakup monitora interaktywnego i programu terapeutycznego do prowadzenia edukacji włączającej.
Zakres prac do wykonania w ramach części I oraz części II obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z zakresem wskazanym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU);
2) Wykonanie na podstawie opracowanej i przekazanej dokumentacji, robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem;
3) Nadzór autorski w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno – użytkowym, sporządzonym dla każdego z zadań objętych zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262522-6 - Roboty murarskie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45431200-9 - Kładzenie glazury
45262620-3 - Ściany nośne
45432220-2 - Tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 904050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) ZADANIE I - Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Polski Niepodległej w Międzychodzie dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, instalacja dźwigu osobowego, wyposażenie w przenośną pętlę indukcyjną, przeprowadzenie robót zewnętrznych, które ułatwią komunikację pionową oraz dostęp do różnych części budynku, budowa zbiornika retencyjnego na wodę deszczową, budowa instalacji fotowoltaicznej, zakup wyposażenia - programów do prowadzenia edukacji włączającej.2) ZADANIE II - Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej w Kamionnie funkcjonującej w ramach Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kamionnie dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - modernizacja toalety, przebudowa zewnętrznej pochylni, montaż wycieraczki, zakup przenośnej pętli indukcyjnej, zakup monitora interaktywnego.
Zakres prac do wykonania w ramach części I oraz części II obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z zakresem wskazanym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU);
2) Wykonanie na podstawie opracowanej i przekazanej dokumentacji, robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem;
3) Nadzór autorski w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno – użytkowym, sporządzonym dla każdego z zadań objętych zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262522-6 - Roboty murarskie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45262320-0 - Wyrównywanie
45432220-2 - Tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 1463700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu złożona została jedna oferta na obie części zamówienia przez Wykonawcę GOOD BUILDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Parkowa 6, 64-410 Sieraków, z ceną :
- dla CZĘŚCI I – 904.050,00 zł
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
- dla CZĘŚCI I – 511.559,00 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym zdecydowano o unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904050,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu złożona została jedna oferta na obie części zamówienia przez Wykonawcę GOOD BUILDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Parkowa 6, 64-410 Sieraków, z ceną :
- dla CZĘŚCI II– 1.463.700,00 zł
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
- dla CZĘŚCI II – 1.079.544,00 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym zdecydowano o unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na Budowę dróg gminnych na terenie Gminy Międzychód (zamówienie podzielone na 3 części)
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





