eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskPoprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef3fb94a-1a2b-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304930/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.31.2022.ZP7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie funkcji użytkowych obiektu schroniska dla zwierząt poprzez:
1) w Części I – modernizację nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących,
2) w Części II – modernizację wybiegów dla psów.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania:
1) Część I – „Modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących”;
2) Część II – „Modernizacja wybiegów dla psów”.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części I – „Modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących”. W zakresie Części I planowane są m.in. następujące prace:
1) modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt polegająca na:
a) usunięciu wierzchniej warstwy wykonanej z żywicy, tak by odsłonić na całej powierzchni posadzkę betonową;
b) uzupełnieniu większych ubytków za pomocą zaprawy wyrównującej w posadzce:
 zaprawa musi charakteryzować się wysoką wytrzymałością mechaniczną, brakiem rys skurczowych (wzmocniona włóknami),
 zakres grubości warstwy od 3 – 30 mm w jednym cyklu;
c) wykonaniu warstwy sczepnej pod podkłady podłogowe na całej powierzchni, zapewniającej wysoką przyczepność do podłoża (przyczepność do betonu min.
1,5 MPa);
d) wyprofilowaniu na nowo powierzchni za pomocą szpachli naprawczej do betonu grubości 3-10mm, odpornej na działanie warunków atmosferycznych oraz bezpośrednie oddziaływanie soli odladzających, o dużej wodoodporności i dyfuzyjności (przyczepność min.1,5 MPa, wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach: 25,0 MPa, wytrzymałość na ściskanie: klasa R3, odporność na poślizg: klasa I i II).
2) modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i pomieszczeń towarzyszących polegająca na:
a) usunięciu wierzchniej warstwy wykonanej z żywicy, tak by odsłonić na całej powierzchni posadzkę betonową;
b) uzupełnieniu większych ubytków za pomocą zaprawy wyrównującej w posadzce:
 zaprawa musi charakteryzować się wysoką wytrzymałością mechaniczną, brakiem rys skurczowych (wzmocniona włóknami) ),
 zakres grubości warstwy od 3 – 30 mm w jednym cyklu;
c) zagruntowaniu powierzchni;
d) ułożeniu płytek terakotowych na zaprawie klejowej.

Krawędzie przy wpustach liniowych należy uszczelnić i zabezpieczyć kątownikiem aluminiowym.

UWAGA: Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą planowanego systemu wykonania posadzki betonowej pochodzącej od jednego producenta.

3) Zabezpieczenie ścian płytkami ceramicznymi
W budynku B należy usunąć odchodzącą farbę ze ścian i zabezpieczyć je przed zwierzętami przez przyklejenie płytek ceramicznych. Dodatkowo w pom. nr 14 nad zlewem należy przykleić płytki ścienne w celu zabezpieczenia ściany przed zabrudzeniem i wnikaniem wody w jej głąb.
4) Od wschodniej i południowej strony części inwentarskiej budynku A, istniejący murek należy poddać modernizacji poprzez skucie odspojonego tynku i wykonanie nowego tynku oraz zabezpieczenie go płytkami kamionkowymi przed warunkami atmosferycznymi.

Cały zakres prac dla Części I określa przedmiar robót.

4. Opis przedmiotu zamówienia dla Części II – „Modernizacja wybiegów dla psów”.
W zakresie Części II planowane są m.in. następujące prace:
1) modernizacja wybiegów dla psów poprzez:
a) wymianę gruntu na głębokości 30 cm,
b) wykonanie warstwy filtracyjnej żwirowej,
c) ułożenie geowłókniny oraz
d) rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej wraz z wykonaniem trawnika z siewu i rolki.
Cały zakres prac dla Części II określa przedmiar robót.
5. Przedmiot zamówienia dla obu części obejmuje wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności określonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz w przedmiarach.
6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w punktach 3 i 4 niniejszego rozdziału, a elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w każdej z części znajdują się w Załączniku nr 9 do SWZ. Są to:
1) rysunki techniczne,
2) przedmiary robót,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
oraz w Załączniku nr 10 do SWZ, który zawiera:
4) Kosztorys ofertowy dla Części I lub/i Części II.
7. Materiał rozbiórkowy nienadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
11. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (dla obu Części) na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
14. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10 % pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
15. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym
Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 207823,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie funkcji użytkowych obiektu schroniska dla zwierząt poprzez:
1) w Części I – modernizację nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących,
2) w Części II – modernizację wybiegów dla psów.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania:
1) Część I – „Modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących”;
2) Część II – „Modernizacja wybiegów dla psów”.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części I – „Modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących”. W zakresie Części I planowane są m.in. następujące prace:
1) modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt polegająca na:
a) usunięciu wierzchniej warstwy wykonanej z żywicy, tak by odsłonić na całej powierzchni posadzkę betonową;
b) uzupełnieniu większych ubytków za pomocą zaprawy wyrównującej w posadzce:
 zaprawa musi charakteryzować się wysoką wytrzymałością mechaniczną, brakiem rys skurczowych (wzmocniona włóknami),
 zakres grubości warstwy od 3 – 30 mm w jednym cyklu;
c) wykonaniu warstwy sczepnej pod podkłady podłogowe na całej powierzchni, zapewniającej wysoką przyczepność do podłoża (przyczepność do betonu min.
1,5 MPa);
d) wyprofilowaniu na nowo powierzchni za pomocą szpachli naprawczej do betonu grubości 3-10mm, odpornej na działanie warunków atmosferycznych oraz bezpośrednie oddziaływanie soli odladzających, o dużej wodoodporności i dyfuzyjności (przyczepność min.1,5 MPa, wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach: 25,0 MPa, wytrzymałość na ściskanie: klasa R3, odporność na poślizg: klasa I i II).
2) modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i pomieszczeń towarzyszących polegająca na:
a) usunięciu wierzchniej warstwy wykonanej z żywicy, tak by odsłonić na całej powierzchni posadzkę betonową;
b) uzupełnieniu większych ubytków za pomocą zaprawy wyrównującej w posadzce:
 zaprawa musi charakteryzować się wysoką wytrzymałością mechaniczną, brakiem rys skurczowych (wzmocniona włóknami) ),
 zakres grubości warstwy od 3 – 30 mm w jednym cyklu;
c) zagruntowaniu powierzchni;
d) ułożeniu płytek terakotowych na zaprawie klejowej.

Krawędzie przy wpustach liniowych należy uszczelnić i zabezpieczyć kątownikiem aluminiowym.

UWAGA: Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą planowanego systemu wykonania posadzki betonowej pochodzącej od jednego producenta.

3) Zabezpieczenie ścian płytkami ceramicznymi
W budynku B należy usunąć odchodzącą farbę ze ścian i zabezpieczyć je przed zwierzętami przez przyklejenie płytek ceramicznych. Dodatkowo w pom. nr 14 nad zlewem należy przykleić płytki ścienne w celu zabezpieczenia ściany przed zabrudzeniem i wnikaniem wody w jej głąb.
4) Od wschodniej i południowej strony części inwentarskiej budynku A, istniejący murek należy poddać modernizacji poprzez skucie odspojonego tynku i wykonanie nowego tynku oraz zabezpieczenie go płytkami kamionkowymi przed warunkami atmosferycznymi.

Cały zakres prac dla Części I określa przedmiar robót.

4. Opis przedmiotu zamówienia dla Części II – „Modernizacja wybiegów dla psów”.
W zakresie Części II planowane są m.in. następujące prace:
1) modernizacja wybiegów dla psów poprzez:
a) wymianę gruntu na głębokości 30 cm,
b) wykonanie warstwy filtracyjnej żwirowej,
c) ułożenie geowłókniny oraz
d) rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej wraz z wykonaniem trawnika z siewu i rolki.
Cały zakres prac dla Części II określa przedmiar robót.
5. Przedmiot zamówienia dla obu części obejmuje wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności określonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz w przedmiarach.
6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w punktach 3 i 4 niniejszego rozdziału, a elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w każdej z części znajdują się w Załączniku nr 9 do SWZ. Są to:
1) rysunki techniczne,
2) przedmiary robót,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
oraz w Załączniku nr 10 do SWZ, który zawiera:
4) Kosztorys ofertowy dla Części I lub/i Części II.
7. Materiał rozbiórkowy nienadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
11. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (dla obu Części) na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
14. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10 % pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
15. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym
Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 317985,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.