Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Kleczanowie i Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Królowej w Bilczy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRAZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 84
1.5.2.) Miejscowość: Obrazów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-641
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@obrazow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrazow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f67c8ae9-313c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Kleczanowie i Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Królowej w Bilczy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67c8ae9-313c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033828/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Kleczanowie i Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Królowej w Bilczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Kleczanowie i Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Królowej w Bilczy w roku szkolnym 2023/2024 oraz w roku szkolnym 2024/2025Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Kleczanowie i Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Królowej w Bilczy odbywać się będzie na 3 trasach, tj.:
1) Jugoszów – Krobielice – Nasławice – Świątniki – Bilcza (szkoła) – Dębiany – Obrazów (szkoła) - Wierzbiny - Lenarczyce - Obrazów (szkoła): 23 km, maksymalnie 39 uczniów,
2) Zdanów – Święcica – Kleczanów (szkoła) – Zdanów – Piekary – Bilcza (szkoła) - Malice - Łojowice - Obrazów (szkoła): 29 km, maksymalnie 30 uczniów,
3) Międzygórz – Komorna – Kleczanów (szkoła) – Komorna – Rożki – Chwałki - Lenarczyce Kolonia - Żurawica – Obrazów (szkoła): 31 km, maksymalnie 29 uczniów,
Odwóz uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Kleczanowie i Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Królowej w Bilczy odbywać się będzie na 3 trasach, tj.:
1) Obrazów (szkoła) - Dębiany - Bilcza (szkoła - po 6 lekcjach) – Świątniki – Nasławice – Krobielice – Jugoszów – Piekary – Święcica - Kleczanów (szkoła) - Święcica - Zdanów:17 km, maksymalnie 32 uczniów,
2) Obrazów (szkoła) - Malice - Łojowice - Obrazów (szkoła) - Malice - Dębiany - Bilcza (szkoła) - Świątniki - Nasławice - Krobielice - Jugoszów: 25 km, maksymalnie 19 uczniów
3) Obrazów (szkoła) – Żurawica – Lenarczyce – Wierzbiny – Chwałki - Obrazów (szkoła) - Żurawica – Lenarczyce – Wierzbiny – Rożki – Komorna – Kleczanów (szkoła) - Międzygórz - Komorna - Węgrce - Głazów: 59 km, maksymalnie 28 uczniów
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 427078,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zapewnienie opieki podczas dowozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Szkoły Podstawowej w Kleczanowie i Szkoły Podstawowej w Bilczy w roku szkolnym 2023/ 2024Opiekę nad dziećmi należy zapewnić w dni nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego, począwszy od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. - końca zajęć roku szkolnego 2023/2024. Liczba dni nauki we wskazanym roku szkolnym wynosi 184 dni (wskazana liczba dni służy jedynie do porównania ofert) i może ulegać zmianom w związku z decyzjami Ministra Edukacji i Nauki oraz z powodu innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
Usługa opieki nad przewożonymi uczniami powinna być świadczona zgodnie z:
1) zasadami i warunkami określonymi w Regulaminie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Obrazów (zarządzenie Wójta Gminy Obrazów nr 54/2020 – załącznik nr 1 do wzoru umowy),
2) wykazem obowiązujących tras autobusów szkolnych w Gminie Obrazów – załącznik nr 2 do wzoru umowy),
3) tygodniowym i godzinowym harmonogramem dowozów szkolnych – załącznik nr 3 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 142324,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468900,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468900,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468900,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Polit Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292365844
7.3.4) Miejscowość: Klimontów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468900,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Polit Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292365844
7.3.4) Miejscowość: Klimontów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 184 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- Dostawa węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.