Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320060/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie zagospodarowania terenu na potrzeby noclegowni z ogrzewalnią znajdującej się przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie (dz.nr 14/144, obręb 4-07-02)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 62
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-248
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 836 81 03;
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zmw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmw.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmw-waw.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie mieniem Miasta Stołecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie zagospodarowania terenu na potrzeby noclegowni z ogrzewalnią znajdującej się przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie (dz.nr 14/144, obręb 4-07-02)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf705d02-2459-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 305007,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, polegających na wykonaniu zagospodarowania terenu na potrzeby noclegowni z ogrzewalnią znajdującej się przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie (dz.nr 14/144, obręb 4-07-02).
2. Teren pod zamierzoną inwestycję jest płaski, częściowo utwardzony wjazd na działkę - ciąg komunikacyjny. Na części placu postojowego została zdemontowana kostka brukowa i wykonany został wykop. Od strony wschodniej, południowej i zachodniej znajduje się ogrodzenie z bramą wjazdową (od ul. Kupieckiej). Od strony północnej znajduje się budynek noclegowni z ogrzewalnią dla osób bezdomnych z przyległymi utwardzonymi ciągami pieszymi.
3. Na terenie został wbudowany zbiornik p.poż. wykonany zgodnie decyzją nr 574/2021 z dnia 5 listopada 2021 r. o pozwoleniu na budowę podziemnego zbiornika przeciwpożarowego na terenie działki 14/144 z obrębu nr 4-07-02 , przy ul. Kupieckiej w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, wg indywidualnego projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego, stanowiącego integralną cześć decyzji.
4. Na terenie opracowania znajdują się pojedyncze drzewa liściaste i zieleń trawiasta. Działka wyposażona jest w następujące urządzenia infrastruktury technicznej:
- sieć wodociągowa;
- sieć kanalizacyjna;
- sieci telekomunikacyjnej, teletechniczne;
- sieci energetyczne,
- agregat prądotwórczy na potrzeby noclegowni z ogrzewalnią dla osób bezdomnych,
- altanę śmietnikową na potrzeby noclegowni z ogrzewalnią dla osób bezdomnych.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
6. Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania nieruchomością zlokalizowaną przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie, działka ewidencyjna nr 14/144 z obrębu nr 4-07-02 na cele budowlane.
7. Zamawiający posiada wymaganą do prowadzenia robót decyzję nr 574/2021 z dnia 5 listopada 2021 r. o pozwoleniu na budowę podziemnego zbiornika przeciwpożarowego na terenie działki 14/144 z obrębu nr 4-07-02 , przy ul. Kupieckiej w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, wg indywidualnego projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego, stanowiącego integralną cześć decyzji.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (projekt budowlany i techniczny) dostępnej na stronie https://pliki.um.warszawa.pl/index.php/s/jNooWDPsJSWDaAM
4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442110-1 - Malowanie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371681,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371681,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AN PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242669376
7.3.3) Ulica: Karnicka 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-162
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371681,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont konserwatorski elewacji
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów i pogotowia dźwigowego 24h/dobę, 7 dni w tygodniu w obiektach UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w okresie 36 miesięcy
- Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Skalmierowice 23 - ponowienie
- Zakup licencji Google Analytics 360 w celu utrzymania ciągłości usługi analityki danych serwisów internetowych na okres 12 miesięcy
- Remont wejść do budynków 6,7,8 (Stary kampus)
- Odtworzenie geometrii wałów przeciwpowodziowych cieku Goczałkowickiego w km 0+000-0+750 wraz z zabezpieczeniem koryta cieku, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 0,750 km)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Dostawa i montaż ślusarki aluminiowej"
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Remont drogi wewnętrznej na terenie szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.