Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327100/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringowa – przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 w 2025 roku”(2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978059504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 33
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68/383 52 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p4@krosnoodrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://p4.krosnoodrzanskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa cateringowa – przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 w 2025 roku”(2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d52410e-da76-4611-869a-c0ea12e2d183
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104681/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Usługa cateringowa – przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 przy ul. Pułaskiego 3 w Krośnie Odrzańskim w 2025 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.37.2025.RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej – polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 4 w Krośnie Odrzańskim, mieszczącego się w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Pułaskiego 3 w Krośnie Odrzańskim w 2025 roku. Posiłki będą dostarczane i wydawane przez Wykonawcę 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których przedszkole jest zamknięte. Szacunkowa liczba dzieci: 85; Liczba dni: 84 (dni robocze); Dzienna liczba posiłków: 4 (w tym: śniadanie, II śniadanie, obiad - II danie, podwieczorek - zupa); Ilość posiłków została określona szacunkowo. Ostateczna ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci. Zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 1200 poprzedniego dnia na następny dzień. Informację odnośnie ilości dzieci żywionych w dniu następnym Zamawiający zobowiązuje się przekazać drogą telefoniczną. Zamawiający w okresie wakacji lub ferii zimowych, przerw między świętami określi liczbę posiłków w zależności od liczby dzieci uczęszczających na zajęcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TWOJA KALORIA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9261690267
7.3.3) Ulica: Gęstowice 11c
7.3.4) Miejscowość: Gęstowice 11C
7.3.5) Kod pocztowy: 66-614
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa i zakup sprzętu komputerowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim i Delegatury Starostwa Powiatowego w Gubinie
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z wynajmem butli do Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim - woj. wielkopolskie
- Zakup i dostawa stacjonarnego agregatu prądotwórczego o mocy 200 kW
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Krosno Odrzańskie (2)
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe na rok 2026
- Świadczenie usług wyżywienia wraz z dowozem dla uczestników Dziennego Domu Senior+, Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz indywidualnych Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkola nr 1 w Krzyżu Wielkopolskim
- Przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkole nr 2 "Harmonia" w Krzyżu Wielkopolskim
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





