Og³oszenie z dnia 2025-08-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00419808/01 - Wynik z dnia 2025-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do dwóch Oddzia³ów Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku: Muzeum Ikon w Supra¶lu oraz Muzeum w Tykocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM PODLASKIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276328
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek Ko¶ciuszki 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-426
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 740-77-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumpodlaskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego do dwóch Oddzia³ów Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku: Muzeum Ikon w Supra¶lu oraz Muzeum w Tykocinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a2d341a9-d3e6-48b8-aac3-0d648922e2c2
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00372229
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00091825/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju opa³owego do dwóch Oddzia³ów Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku: Muzeum Ikon w Supra¶lu oraz Muzeum w Tykocinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2d341a9-d3e6-48b8-aac3-0d648922e2c23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2d341a9-d3e6-48b8-aac3-0d648922e2c2
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@muzeum.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.14.1. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowa
11.14.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script oraz cookies;
11.14.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
13.3. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016,str.1,ze zm.),dalej„RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1.Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Muzeum Podlaskie w Bia³ymstoku Rynek Ko¶ciuszki 10, 15-426 Bia³ystok, tel. 85 740-77-31, e-mail – muzeum@muzeum.bialystok.pl;2.w sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi Wykonawcy proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, w nastêpuj±cy sposób: telefonicznie – 535521800, poprzez e-mail – iod@muzeum.bialystok, listownie na adres Muzeum Podlaskie w Bia³ymstoku, ul. Rynek Ko¶ciuszki 10, 15-426 Bia³ystok 3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podst. art.6 ust.1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêp. o udzielenie zam. publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zam. publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêp. o udzielenie zam. publicznego i jego archiwizacji; 4.odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêp.w oparciu o art.18 oraz art.74 ust.Pzp; 5.dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zg. z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêp. o udzielenie zam. w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;6.obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osob. bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ust. Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udzielenie zam. publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ust.Pzp;7.w odniesieniu do danych osob. Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;7. Wykonawca posiada:-na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osob. dot. Wykonawcy;-na podst. art.16 RODO prawo do sprostowania danych osob., o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêp. o udzielenie zam. publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ust. Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;-na podst.art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;2.Wykonawcy nie przys³uguje:w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osob. Wykonawcy jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zam. publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp.o udzielenie zam. publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakoñczenia postêp. o udzielenie zam. publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozp. 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MBG.261.5.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 000,00 litrów (90 m3) oleju opa³owego do Oddzia³ów Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku: Muzeum Ikon w Supra¶lu ul. Klasztorna 1 oraz Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2.
4.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na nastêpuj±cych zasadach:
4.2.1 Dostawy bêd± siê odbywa³y do Muzeum Ikon w Supra¶lu ul. Klasztorna 1 , które posiada 3 zbiorniki po 750 litrów ka¿dy oraz do Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2, które posiada 3 zbiorniki po 2000 litrów ka¿dy.
4.2.2 Oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone Polsk± Norm± PN-C-96024:2020 lub równowa¿n± oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008)
4.2.3 Minimalne warunki (zgodne z Polsk± Norm± PN-C-96024:2020 lub równowa¿n±) jakim musi odpowiadaæ dostarczany Olej:
a) warto¶æ opa³owa nie mniej ni¿ 42,6 MJ/kg,
b) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,1 % (M/M),
c) zawarto¶æ wody nie wiêcej ni¿ 200 mg/kg,
d) gêsto¶æ w temperaturze 15° C nie wiêksza ni¿ 860 kg/m³,
e) temperatura zap³onu nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 56° C.
4.2.4 Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy zobowi±zuje siê posiadaæ wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
4.2.5 Wykonawca podczas ka¿dej dostawy dostarcza Zamawiaj±cemu numer referencyjny wraz z kluczem nadanym przez elektroniczny system zg³oszeñ SENT (Platforma Us³ug Elektronicznych Skarbowo-Celnych) zgodnie z ustaw± z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opa³owymi (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1218 z pó¼n. zm.)
4.2.6 Zamawiaj±cy wymaga, aby paliwa spe³nia³y wymagania okre¶lone w:
− Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2022 r., poz. 2633 z pó¼n. zm.).
− Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz.2008 z pó¿n. zm.);
− Polskiej normie PN-C-96024:2020 lub równowa¿nej;
− jak równie¿ bêd± zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami okre¶laj±cymi wymagania jako¶ciowe oraz ze ¦wiadectwem jako¶ci wystawionym przez producenta paliw.
4.2.7 Ilo¶æ:
Podstawowy zakres zamówienia wynosi 90 000,00 litrów (90 m3) oleju opa³owego, przy czym, stosownie do tre¶ci art. 433 pkt. 4) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia wynosi 70 000,00 litrów (70 m3).
W zakresie objêtym prawem opcji szacuje siê zakup 10 000,00 litrów (10 m3).
4.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup dodatkowej ilo¶ci produktu bêdzie le¿a³ w interesie Zamawiaj±cego oraz wynika³ z jego bie¿±cych potrzeb. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w trakcie obowi±zywania umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie w ilo¶ci przekraczaj±cej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie jednostronnego o¶wiadczenia woli.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W zakresie objêtym prawem opcji szacuje siê zakup 10 000,00 litrów (10 m3).4.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy a zakup dodatkowej ilo¶ci produktu bêdzie le¿a³ w interesie Zamawiaj±cego oraz wynika³ z jego bie¿±cych potrzeb. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w trakcie obowi±zywania umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie w ilo¶ci przekraczaj±cej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie jednostronnego o¶wiadczenia woli.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu.
8.1.1. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 3 do SWZ.
8.1.2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do jego z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
8.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2025 poz. 514 z pó¼n. zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu.8.1.1. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 3 do SWZ.
8.1.2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do jego z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
8.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1 Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.21.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy §8.1. 1. Zakazuje siê zmiany istotnych postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami przewidzianymi w tre¶ci niniejszej umowy i przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± zgody Zamawiaj±cego i dokonane bêd± w formie pisemnego aneksu – pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Okre¶la siê nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia
w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug VAT oraz podatku akcyzowego, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Stawka i kwota podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia i zwiêkszenia wynagrodzenia brutto o kwotê równ± ró¿nicy wynikaj±cej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie wykonano;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca:
a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrze¿eñ dotycz±cych wysoko¶ci kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcê.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków zmiany umowy zosta³y opisane szczegó³owo z za³. nr 2 do SWZ - projekt umowy w par. 8
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1 Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2d341a9-d3e6-48b8-aac3-0d648922e2c2
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
24.12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e najpierw dokona badania i oceny ofert, a nastêpnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli wobec wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zachodz± podstawy wykluczenia, wykonawca ten nie spe³nia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie sk³ada podmiotowych ¶rodków dowodowych lub o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia lub spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy dokona ponownego badania i oceny ofert pozosta³ych wykonawców, a nastêpnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.Zamawiaj±cy bêdzie kontynuowa³ procedurê ponownego badania i oceny ofert, w odniesieniu do ofert wykonawców pozosta³ych w postêpowaniu, a nastêpnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty albo uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia".
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- "Dostawa aparatury i sprzêtu rehabilitacyjnego oraz sprzêtu medycznego"
- Dostawa urz±dzeñ do systemu ³±czno¶ci radiowej
- Przegl±dy i naprawy urz±dzeñ klimatyzacyjnych w OR KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówkach terenowych KRUS.
- Sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów s³u¿bowych Stra¿y Miejskiej w Bia³ymstoku
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla potrzeb Przedszkola Samorz±dowego Nr 78 w Bia³ymstoku.
- ¦wiadczenie us³ug sportowo-rekreacyjnych polegaj±cych na zapewnieniu dostêpu do obiektów i zajêæ sportowo-rekreacyjnych dla pracowników ZUS Oddzia³ w Bia³ymstoku oraz cz³onków ich rodzin.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO
- DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIÊBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO Sp. z o.o. w Lubinie
- Dostawa lekkiego oleju opa³owego w 2026 roku do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Pustkowie ¯urawskim
- Sukcesywny zakup benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz oleju napêdowego ON do pojazdów i sprzêtu bêd±cego na wyposa¿eniu Zarz±du Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2026
- wykonanie sukcesywnych dostaw lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci do 30 000 litrów
- Dostawa paliw p³ynnych i gazu
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





