eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinBudowa drogi dla pieszych na DK31 w miejscowości Mieszkowice



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych na DK31 w miejscowości Mieszkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w SZCZECINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Bohaterów Warszawy 33

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-340

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: igabska@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla pieszych na DK31 w miejscowości Mieszkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-635daf5b-297f-47f0-9137-60d17ef9377c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090945/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi dla pieszych na DK31 w m. Mieszkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSz.D-3.2421.35.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 544715,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla pieszych na DK31 w miejscowości Mieszkowice. W ramach inwestycji przewiduje się budowę odcinka chodnika w ciągu ulicy Kościuszki (DK 31) na odcinku od istniejącego zjazdu do posesji nr 50 do początku istniejącego chodnika zlokalizowanego na skrzyżowaniu ulicy Odrzańskiej z Kościuszki. Planowany chodnik przewiduje się wykonać po prawej stronie
jezdni drogi, jako odsunięty od jej krawędzi. Projektuje się chodnik o szerokości 1,80 m. W ciągu chodnika z uwagi na projektowane i istniejące utwardzenia przewiduje się wykonanie miejsc postojowych. Dodatkowo w miejscach dostępu drogowego do przyległych posesji, w ciągu projektowanego chodnika przewiduje się
wykonanie 5 zjazdów. Obramowanie chodnika przewiduje się wykonać za pomocą obrzeży betonowych, natomiast w miejscu styku z miejscami postojowymi krawężnikiem betonowym wystającym ze światłem 12 cm. W miejscach zjazdów i miejsc postojowych, na ich styku z jezdnią drogi krajowej przewiduje się zastosowanie krawężnika najazdowego. Z pozostałych stron elementy te przewiduje się obramować wtopionym opornikiem. Ponadto w ramach inwestycji przewiduje się budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem 1 wpustu deszczowego
Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Zakres robót jest niewielki i dotyczy jednej branży i jego realizacja jest technologicznie powiązana. Podział zamówienia na części spowodowałby podniesienie kosztów, trudności w koordynacji realizacji zadania, odbiorach poszczególnych części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390240,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631355,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465581,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACE ZIEMNE, ROBOTY DROGOWE, USŁUGI BUDOWLANE Grzegorz Siwek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8581455372

7.3.3) Ulica: Gryfińska 33

7.3.4) Miejscowość: Wełtyń

7.3.5) Kod pocztowy: 74-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465581,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.