Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej oraz modernizacja budynku Hali KEN położonej w Lubinie przy ul. Komisji Edukacji Narodowej na podstawie audytu energetycznego budynku - ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM SPORTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390934223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Odrodzenia 28 B
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768460828
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rcslubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcslubin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej oraz modernizacja budynku Hali KEN położonej w Lubinie przy ul. Komisji Edukacji Narodowej na podstawie audytu energetycznego budynku - ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae82b0ed-2aae-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Faktyczne:
Prowadzone prace remontowe wg umowy podstawowej - UMOWA nr RCS/180/ZT/2022 z dnia 29.07.2022r. naruszają substancję zaplecza szatniowo-sanitarnego hali sportowej. Realizowane roboty
w zakresie wymiany instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej i wentylacji mechanicznej spowodowały w dużym stopniu destrukcję istniejących okładzin posadzek, ścian i sufitów. Ponadto po dokonaniu robót odkrywkowych i oględzinach zmniejszonych przekrojów rur kanalizacji sanitarnej stwierdzono, że stan techniczny istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej (która w zakresie umowy podstawowej pozostawała bez zmian), nie pozwala na jej pozostawienie.
Prawne:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku postępowania w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji a zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia oraz nie przewyższa kwoty 50% zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RCS.ZP.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych zaplecza szatniowo-sanitarnego hali KEN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAGBUD SEBASTIAN NAGLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961555073
7.3.3) Ulica: MAKOWA 6
7.3.4) Miejscowość: OSIEK
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-29INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2025r.
- Zakup i montaż elementów siłowni plenerowej w Lubinie przy ul. Skolimowskiej, działka nr 361/21, obręb 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadania - Rozbudowa dróg gminnych w zakresie ul. Szafirowej oraz ul. Platynowej w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy parkingów typu Park& Ride wraz z przebudową dróg dojazdowych i budową ścieżek rowerowych.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
- Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.