Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296024/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego" wraz z nadzorem inwestorskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego" wraz z nadzorem inwestorskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf864ae-16f7-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031459/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296024/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8783245,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - „Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego” – na odcinkach: a) 5484P Rawicz – Dubin, b) 5503P Zakrzewo – Sarnówka, c) 5494P Dłoń – Poradów.Wspólny Słownik Zamówień:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę;
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne;
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg;
45233221-4 Malowanie nawierzchni;
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.
Zadanie Częściowe I obejmuje przebudowę i modernizację dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego (branża drogowa) na odcinkach:
a) 5484P Rawicz - Dubin:
• odc. Pakosław – Golejewko (dł. 1,95 km) - sfrezowanie nawierzchni, poszerzenie, ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej, wykonanie poboczy, odtworzenie rowów,
• odc. Rawicz – Szymanowo (w tym ul. Kamińskiego) (dł. 0,85 km) sfrezowanie nawierzchni, ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej, wykonanie poboczy,
• odc. Pakosław – Osiek (dł. 1,4 km) sfrezowanie nawierzchni, ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej, wykonanie poboczy,
b) 5503P Zakrzewo - Sarnówka:
• odc. Zakrzewo - Żołędnica (dł. 1,66 km) - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej,
• odc. Żołędnica - Sarnówka (dł. 0,95 km) - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej,
c) 5494P Dłoń - Poradów:
• odc. Dubin – Szkaradowo (dł. 0,5 km) - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej.
Szczegółowy zakres robót został określony w:
1) kosztorysach i przedmiarach wg Załącznika nr 8 do SWZ,
2) SSTWiOR wg Załącznika Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 6803574,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - „Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego” – ścieżka pieszo – rowerowa wraz z kanalizacją deszczową na ul. Rolniczej w Pakosławiu, w pasie drogi powiatowej nr 5504P.Wspólny Słownik Zamówień:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę;
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne;
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg;
45233221-4 Malowanie nawierzchni;
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.
Zadanie Częściowe II obejmuje przebudowę drogi – ścieżki pieszo-rowerowej wraz
z kanalizacją deszczową na ul. Rolniczej w Pakosławiu, w pasie drogi powiatowej nr 5504P (branża drogowa), których zakres prac obejmuje:
• budowę ciągu pieszo-rowerowego, poszerzenie jezdni, ułożenie nawierzchni bitumicznej
w miejscowości Pakosław ul. Rolnicza (dł. 0,99 km),
• budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Pakosław ul. Rolnicza (dł. 0,48 km).
Szczegółowy zakres robót został określony w:
3) kosztorysach i przedmiarach wg Załącznika nr 8 do SWZ,
4) SSTWiOR wg Załącznika Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1928004,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Przebudowai modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego” dla zadania Częściowego I i II inwestycji.
Wspólny Słownik Zamówień:
71247000-1 – nadzór nad robotami budowlanymi.
Zadanie Częściowe III obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych obejmujących zadania Częściowe I i II, w skład których wchodzą:
Część I – „Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego” – na odcinkach: a) 5484P Rawicz – Dubin, b) 5503P Zakrzewo – Sarnówka, c) 5494P Dłoń – Poradów, tj.:
a) 5484P Rawicz - Dubin:
• odc. Pakosław – Golejewko (dł. 1,95 km) - sfrezowanie nawierzchni, poszerzenie, ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej, wykonanie poboczy, odtworzenie rowów,
• odc. Rawicz – Szymanowo (w tym ul. Kamińskiego) (dł. 0,85 km) sfrezowanie nawierzchni, ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej, wykonanie poboczy,
• odc. Pakosław – Osiek (dł. 1,4 km) sfrezowanie nawierzchni, ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej, wykonanie poboczy,
b) 5503P Zakrzewo - Sarnówka:
• odc. Zakrzewo - Żołędnica (dł. 1,66 km) - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej,
• odc. Żołędnica - Sarnówka (dł. 0,95 km) - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej,
c) 5494P Dłoń - Poradów:
• odc. Dubin – Szkaradowo (dł. 0,5 km) - ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej.
Część II - „Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego” – ścieżka pieszo – rowerowa wraz z kanalizacją deszczową na ul. Rolniczej w Pakosławiu, w pasie drogi powiatowej nr 5504P, których zakres prac obejmuje:
• budowę ciągu pieszo - rowerowego, poszerzenie jezdni, ułożenie nawierzchni bitumicznej w miejscowości Pakosław ul. Rolnicza (dł. 0,99 km),
• budowę kanalizacji deszczowej w miejscowości Pakosław ul. Rolnicza (dł. 0,48 km).
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w ramach wymienionych zadań
w pełnym zakresie we wszystkich występujących przy realizacji robót branżach,
w szczególności w specjalności: inżynieryjnej w zakresie dróg. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić we własnym zakresie lub poprzez wykwalifikowaną osobę/y posiadającą wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania ww. robót w specjalności: inżynieryjnej w zakresie dróg. Osoba ta winna być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do przedmiotowej izby. Na Wykonawcy (Inspektorze Nadzoru) ciąży również obowiązek zapewnienia osoby, która będzie odpowiadała za prawidłowe i pełne wykonanie zamówienia, w tym za koordynowanie i rozliczanie robót budowlanych oraz bieżącą współpracę z Zamawiającym.
Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w:
1) kosztorysach i przedmiarach wg Załączników nr 8 do SWZ,
2) SSTWiOR wg załącznika Nr 9 do SWZ,
Natomiast zakres obowiązków Inspektora Nadzoru został wskazany w projekcie umowy wg Załącznika Nr 7B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 51666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7751336,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8680769,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7751336,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "DROGBUD" - Gostyń Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961425086
7.3.4) Miejscowość: Grobonóg 69b
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7751336,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2191500,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2445988,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2191500,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Żurek - Zakład Usług Ogólnobudowlanych "Mażur"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991001770
7.3.3) Ulica: Gajowa 1
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2191500,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABEM Jakub Starczewski, Tomasz Bem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961878876
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 10
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STARBEM JAKUB STARCZEWSKI, TOMASZ BEM S.C.
jakie przetargi wygrała firma
STARBEM JAKUB STARCZEWSKI, TOMASZ BEM S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-27INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Rawiczu
- Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.
- Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.