Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie z wolnej ręki dla zadania pn. „Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie z wolnej ręki dla zadania pn. „Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfac52a9-302c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający może udzielić zamówienia z
wolnej ręki (…) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (...).
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
1) Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert (...)
2) W ogłoszeniu o zamówieniu i w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ została przewidziana możliwość i zakres udzielenia zamówień, o których mowa w z art. 214 ust. 1 pkt 7
3) Wartość zamówienia była uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia
4) Nieprzekroczony został termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego
5) Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług. Szczegółowe uzasadnienie zostało zawarte w protokole z postępowania o udzielenie zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d826be37-7796-11ec-beb3-a2bfa38226ab
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg znajdujących się na terenie Gminy Kruszwica. Zakres robót obejmuje zakup przez Wykonawcę kruszywa wraz z dostawą oraz uzupełnieniem ubytków nawierzchni na remontowanych odcinkach dróg gruzem betonowo-ceglanym o frakcji 0 – 63 mm w ilości ok. 1 800 ton.
Wymagania dotyczące stosowanego kruszywa:
gruz betonowo - ceglany nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton).
Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego załączania do protokołu obioru oraz faktury VAT protokołów ważenia wskazujących faktyczną ilość kruszywa. Ponadto Wykonawca umożliwi udział przedstawicieli Zamawiającego przy ważeniu kontrolnym.
Ubytki nawierzchni należy uzupełniać kruszywem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w sposób umożliwiający zachowania trwałości wykonanych prac. Kruszywo powinno zostać zagęszczone w sposób mechaniczny. Nie jest dopuszczalne pozostawienie miejsca wykonanych prac w stanie zagrażającym bezpieczeństwu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99846,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99846,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99846,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT – HANDEL – USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878
7.3.3) Ulica: Czołpin 12
7.3.4) Miejscowość: Dobre
7.3.5) Kod pocztowy: 88-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99846,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta, ul. Ogrodowa, ul. Konarskiego, oraz ul. Królowej Jadwigi w Chojnowie
- Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską w ramach bieżących remontów oraz utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Niebylec w 2024 roku
- Remont/ modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Czermna - Wola w m. Czermna (dz. ewid nr 2618 i 2619/2) dł. 1255 mb w km 0+000 - 1+255
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
- Bieżąca konserwacja dróg leśnych
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.