eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłosław › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19

1.5.2.) Miejscowość: Miłosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miloslaw.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9217187e-f635-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9217187e-f635-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027103/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o powierzenie grantu o numerze 4893/3/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228992

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK.271.ZP.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów oraz oprogramowania specjalistycznego w ramach następujących pakietów:

PAKIET 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) 5 szt. komputerów stacjonarnych (Typ A);
2) 7 szt. komputerów przenośnych (Typ A);
3) 26 szt. komputerów stacjonarnych (Typ B);
4) 28 szt. monitorów;


PAKIET 2: Zakup i dostawa serwerów do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) Serwera plików
2) Serwera rack
3) Firewalla sprzętowego


PAKIET 3: Zakup specjalistycznego oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu jego obsługi, obejmuje zakup i dostawę:
1) Systemu do zarządzania dokumentacją – elektroniczny obieg dokumentów
2) Systemu – portal komunikacji online

Szkolenie: przeprowadzanie szkolenia dla dwóch osób w zakresie zakupionego oprogramowania w wymiarze minimum 6 godzin w terminie 2 tygodni od wdrożenia.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ – SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danego pakietu osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213100-6 - Komputery przenośne

33195100-4 - Monitory

48823000-3 - Serwery plików

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 167669,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów oraz oprogramowania specjalistycznego w ramach następujących pakietów:

PAKIET 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) 5 szt. komputerów stacjonarnych (Typ A);
2) 7 szt. komputerów przenośnych (Typ A);
3) 26 szt. komputerów stacjonarnych (Typ B);
4) 28 szt. monitorów;


PAKIET 2: Zakup i dostawa serwerów do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) Serwera plików
2) Serwera rack
3) Firewalla sprzętowego


PAKIET 3: Zakup specjalistycznego oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu jego obsługi, obejmuje zakup i dostawę:
1) Systemu do zarządzania dokumentacją – elektroniczny obieg dokumentów
2) Systemu – portal komunikacji online

Szkolenie: przeprowadzanie szkolenia dla dwóch osób w zakresie zakupionego oprogramowania w wymiarze minimum 6 godzin w terminie 2 tygodni od wdrożenia.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ – SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danego pakietu osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213100-6 - Komputery przenośne

33195100-4 - Monitory

48823000-3 - Serwery plików

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 42735,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerów oraz oprogramowania specjalistycznego w ramach następujących pakietów:

PAKIET 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) 5 szt. komputerów stacjonarnych (Typ A);
2) 7 szt. komputerów przenośnych (Typ A);
3) 26 szt. komputerów stacjonarnych (Typ B);
4) 28 szt. monitorów;


PAKIET 2: Zakup i dostawa serwerów do Urzędu Gminy w Miłosławiu obejmuje zakup i dostawę:
1) Serwera plików
2) Serwera rack
3) Firewalla sprzętowego


PAKIET 3: Zakup specjalistycznego oprogramowania do Urzędu Gminy w Miłosławiu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu jego obsługi, obejmuje zakup i dostawę:
1) Systemu do zarządzania dokumentacją – elektroniczny obieg dokumentów
2) Systemu – portal komunikacji online

Szkolenie: przeprowadzanie szkolenia dla dwóch osób w zakresie zakupionego oprogramowania w wymiarze minimum 6 godzin w terminie 2 tygodni od wdrożenia.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ – SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Wykonawca w składanej ofercie wyceni całość prac dotyczącą danego pakietu osobno, wyszczególniając koszty pojedynczych elementów zamówienia.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213100-6 - Komputery przenośne

33195100-4 - Monitory

48823000-3 - Serwery plików

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 84321,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140314,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168318,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140314,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787

7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140314,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70188,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70188,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70188,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787

7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70188,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36777 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36777 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221508925

7.3.3) Ulica: ALEJA ZWYCIĘSTWA 96/98

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-451

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36777 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.