Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251698/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka " w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Wręczyca Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-130
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343170215
1.5.8.) Numer faksu: 343170245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wreczyca-wielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka " w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11d0f84-38a3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005644/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Wręczyca Wielka wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251698/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIP.271.1.11.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część I: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Pierzchno.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część II: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Bieżeń ul. Piaskowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 68880 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część III: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Bieżeń ul. Brzozowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 41820 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część IV: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kuleje ul. Spokojna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 36900 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część V: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Borowe ul. Spokojna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 83640 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VI: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Grodzisko.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 98400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VII: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Piła Druga ul. Kasztanowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 43050 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VIII: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Piła Druga ul. Polna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 36900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL-CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 57317233888
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388
7.3.3) Ulica: Częstochowska 57
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO PROJEKTOWA "EL-CHRAMIEC" mgr inż. KINGA CHRAMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIEZBĘDNEJ DO BUDOWY MAGAZYNU ZBIORÓW MUZEALNYCH
- ,,Wiaty przystankowe na terenie Gminy Bobrowniki" edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.