eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca Wielka › Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka " w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka " w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Wręczyca Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-130

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343170215

1.5.8.) Numer faksu: 343170245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wreczyca-wielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka " w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11d0f84-38a3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005644/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Wręczyca Wielka wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251698/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIP.271.1.11.2021.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część I: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Pierzchno.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część II: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Bieżeń ul. Piaskowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 68880 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część III: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Bieżeń ul. Brzozowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 41820 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część IV: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kuleje ul. Spokojna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 36900 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część V: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Borowe ul. Spokojna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 83640 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VI: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Grodzisko.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 98400 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VII: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Piła Druga ul. Kasztanowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 43050 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VIII: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Piła Druga ul. Polna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 36900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL-CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 57317233888

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUP EL CHRAMIEC Kinga Chramiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731723388

7.3.3) Ulica: Częstochowska 57

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.