Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00291368/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ENERGOOSZCZĘDNYCH ŻARÓWEK, ŚWIETLÓWEK ORAZ OPRAW OŚWIETLENOWYCH TYPU LED W SIEDMIU PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ENERGOOSZCZĘDNYCH ŻARÓWEK, ŚWIETLÓWEK ORAZ OPRAW OŚWIETLENOWYCH TYPU LED W SIEDMIU PLACÓWKACH OŚWIATOWYCHNA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a083cf31-13be-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060492/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA ENERGOOSZCZĘDNYCH ŻARÓWEK, ŚWIETLÓWEK ORAZ OPRAW OŚWIETLENOWYCH TYPU LED W SIEDMIU PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetlenia typu Led w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łańcut. Zamówienie obejmuje 3 Części o następującym zakresie rzeczowym:Część I. Dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetleniowych typu LED do:
1) Szkoły Podstawowej w Wysokiej
2. Dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetlenia typu Led w siedmiu placówkach oświatowych będzie polegać na:
- dostawie energooszczędnych źródeł światła w postaci żarówek, świetlówek lub opraw oświetleniowych typu LED na adres danej placówki tj.:
2.5. Szkoła Podstawowa w Wysokiej, Wysoka 98, 37-100 Łańcut;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót. Załączniki te stanowią integralną część SWZ.
4. Oferowane oprawy, żarówki i świetlówki powinny posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 12464-1:2012 światło i oświetlenie.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagane parametry np. karty katalogowe oraz kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów do stosowania i zgodności z wyżej wymienioną normą (certyfikaty, aprobaty, atesty, deklaracje, itp.) Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne certyfikaty, deklaracje na zastosowane materiały potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami, karty katalogowe proponowanych źródeł światła. Transport zamawianych żarówek, świetlówek i opraw na adres danej placówki oświatowej obciąża Wykonawcę.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostawę zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów, za ich zgodność z dokumentacją zamówienia, SWZ wraz z załącznikami i opisem przedmiotu zamówienia.
8. Następstwa jakiegokolwiek błędu w dostawie, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. Wymienione parametry materiałów są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca może za zgodą Zamawiającego dostarczyć wyżej wymienione urządzenia wyposażone w dodatkowe elementy nie ujęte w opisie. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych rozwiązań.
10. W okresie gwarancji i rękojmi, w razie awarii/usterki energooszczędnych żarówek świetlówek oraz opraw oświetlenia typu LED dostarczonych w ramach umowy Wykonawca jest obowiązany zapewnić na własny koszt odbiór niesprawnych energooszczędnych żarówek. świetlówek oraz opraw oświetlenia typu LED oraz dostawę nowych, sprawnych źródeł światła. Odbiór i dostawa może odbyć się osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Miejscem odbioru i dostawy będzie placówka oświatowa, w której nastąpiła awaria/usterka źródeł światła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.5.) Wartość części: 69385,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetlenia typu Led w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łańcut. Zamówienie obejmuje 3 Części o następującym zakresie rzeczowym:Część II. Dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetleniowych typu LED do:
1) Przedszkola Publicznego w Kraczkowej
2) Przedszkola Publicznego w Wysokiej
2. Dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetlenia typu Led w siedmiu placówkach oświatowych będzie polegać na:
- dostawie energooszczędnych źródeł światła w postaci żarówek, świetlówek lub opraw oświetleniowych typu LED na adres danej placówki tj.:
2.2. Przedszkole Publiczne w Kraczkowej, 37-124 Kraczkowa 882;
2.4. Przedszkole Publiczne w Wysokiej, Wysoka 81, 37-100 Łańcut;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót. Załączniki te stanowią integralną część SWZ.
4. Oferowane oprawy, żarówki i świetlówki powinny posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 12464-1:2012 światło i oświetlenie.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagane parametry np. karty katalogowe oraz kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów do stosowania i zgodności z wyżej wymienioną normą (certyfikaty, aprobaty, atesty, deklaracje, itp.) Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne certyfikaty, deklaracje na zastosowane materiały potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami, karty katalogowe proponowanych źródeł światła. Transport zamawianych żarówek, świetlówek i opraw na adres danej placówki oświatowej obciąża Wykonawcę.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostawę zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów, za ich zgodność z dokumentacją zamówienia, SWZ wraz z załącznikami i opisem przedmiotu zamówienia.
8. Następstwa jakiegokolwiek błędu w dostawie, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. Wymienione parametry materiałów są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca może za zgodą Zamawiającego dostarczyć wyżej wymienione urządzenia wyposażone w dodatkowe elementy nie ujęte w opisie. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych rozwiązań.
10. W okresie gwarancji i rękojmi, w razie awarii/usterki energooszczędnych żarówek świetlówek oraz opraw oświetlenia typu LED dostarczonych w ramach umowy Wykonawca jest obowiązany zapewnić na własny koszt odbiór niesprawnych energooszczędnych żarówek. świetlówek oraz opraw oświetlenia typu LED oraz dostawę nowych, sprawnych źródeł światła. Odbiór i dostawa może odbyć się osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Miejscem odbioru i dostawy będzie placówka oświatowa, w której nastąpiła awaria/usterka źródeł światła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.5.) Wartość części: 54902,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetlenia typu Led w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łańcut. Zamówienie obejmuje 3 Części o następującym zakresie rzeczowym:Część III. Dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetleniowych typu LED do:
1) Przedszkola Publicznego w Handzlówce
2) Przedszkola Publicznego w Soninie
3) Zespołu Szkół w Cierpiszu
4) Zespołu Szkół w Rogóżnie.
2. Dostawa energooszczędnych żarówek, świetlówek oraz opraw oświetlenia typu Led w siedmiu placówkach oświatowych będzie polegać na:
- dostawie energooszczędnych źródeł światła w postaci żarówek, świetlówek lub opraw oświetleniowych typu LED na adres danej placówki tj.:
2.1. Przedszkole Publiczne w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 109a;
2.3. Przedszkole Publiczne w Soninie, Sonina 267, 37-100 Łańcut;
2.6.Zespół Szkół w Cierpiszu, Cierpisz 110, 37- 124 Kraczkowa;
2.7. Zespół Szkół w Rogóżnie, Rogóżno 374, 37-112 Kosina;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót. Załączniki te stanowią integralną część SWZ.
4. Oferowane oprawy, żarówki i świetlówki powinny posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 12464-1:2012 światło i oświetlenie.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagane parametry np. karty katalogowe oraz kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów do stosowania i zgodności z wyżej wymienioną normą (certyfikaty, aprobaty, atesty, deklaracje, itp.) Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne certyfikaty, deklaracje na zastosowane materiały potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami, karty katalogowe proponowanych źródeł światła. Transport zamawianych żarówek, świetlówek i opraw na adres danej placówki oświatowej obciąża Wykonawcę.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostawę zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów, za ich zgodność z dokumentacją zamówienia, SWZ wraz z załącznikami i opisem przedmiotu zamówienia.
8. Następstwa jakiegokolwiek błędu w dostawie, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. Wymienione parametry materiałów są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca może za zgodą Zamawiającego dostarczyć wyżej wymienione urządzenia wyposażone w dodatkowe elementy nie ujęte w opisie. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych rozwiązań.
10. W okresie gwarancji i rękojmi, w razie awarii/usterki energooszczędnych żarówek świetlówek oraz opraw oświetlenia typu LED dostarczonych w ramach umowy Wykonawca jest obowiązany zapewnić na własny koszt odbiór niesprawnych energooszczędnych żarówek. świetlówek oraz opraw oświetlenia typu LED oraz dostawę nowych, sprawnych źródeł światła. Odbiór i dostawa może odbyć się osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Miejscem odbioru i dostawy będzie placówka oświatowa, w której nastąpiła awaria/usterka źródeł światła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.5.5.) Wartość części: 46217,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66481,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66481,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66481,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwant Hurtownie Elektryczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-024-19-98
7.3.3) Ulica: ul. Lokalna 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66481,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62817,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62817,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62817,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwant Hurtownie Elektryczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517*-024-19-98
7.3.3) Ulica: ul. Lokalna 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62817,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45218,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45218,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45218,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwant Hurtownie Elektryczne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-024-19-98
7.3.3) Ulica: ul. Lokalna 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KWANT HURTOWNIE ELEKTRYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45218,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dostosowanie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. H. Sienkiewicza w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU
- Usługa ubezpieczenia "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa infrastruktury oświetlenia ulicznego w miejscowości Wielkie Oczy"
- Wykonanie oświetlenia ul. Stadionowej oraz boiska treningowego w ramach I etapu inwestycji pn.: "Wykonanie oświetlenia boiska treningowego, kortów oraz ul. Stadionowej od przedszkola do parkingu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń komunikacji ogólnej w budynkach Urzędu Miasta Bydgoszczy
- IR.ZP.271.12.2025 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Grybów
- Roboty remontowo-budowlane oraz elektryczne w budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.