Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK DLA DOROSŁYCH I PIELUSZKI DLA DZIECI ORAZ CHUSTECZEK”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 172240146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia2@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK DLA DOROSŁYCH I PIELUSZKI DLA DZIECI ORAZ CHUSTECZEK”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a9799e-b9f4-4e7a-94b2-ba3a7ffebc6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami zawartymi w w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami zawartymi w w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/24/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR I – PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH (Załącznik n 2); Ilość pozycji 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 80% Termin dostawy 20 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (80%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. b) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (20 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR II – PIELUSZKI DLA DZIECI (Załącznik nr 2.1); Ilość pozycji 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
33750000-2 - Produkty do pielęgnacji niemowląt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 80% Termin dostawy 20 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (80%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. b) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (20 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR III – CHUSTECZKI DLA DOROSŁYCH (Załącznik nr 2.2); Ilość pozycji 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
33751000-9 - Chusteczki jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 80% Termin dostawy 20 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (80%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. b) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (20 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR IV – CHUSTECZKI DLA DZIECI (Załącznik nr 2.3). Ilość pozycji 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33750000-2 - Produkty do pielęgnacji niemowląt
33751000-9 - Chusteczki jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 80% Termin dostawy 20 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (80%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. b) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (20 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami w SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z zapisami w SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami w SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK DLA DOROSŁYCH I PIELUSZKI DLA DZIECI ORAZ CHUSTECZEK"
- PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP W SONINIE
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ KONTROLNYCH DO PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ DO OZNACZEŃ IMMUNOTRANSFUZJOLOGICZNYCH Z WYKORZYSTANIEM MIKROMETODY ŻELOWEJ ...
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów, materiałów medycznych oraz sprzętu na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni
- Dostawa materiałów medycznych
- Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku- Kamiennej 2025/26
- Dostawa materiałów zespalających wraz z zabezpieczeniem depozytu- II postępowanie
- Dostawa staplerów elektrycznych wraz z najmem uchwytu (zestawu)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.