Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. „Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. „Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df2c947-03b5-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Usługi nadzoru inwestorskiego dot. przedsięwzięcia : Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Woj. Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121196,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
budowlanych wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w Województwie Pomorskim. Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na
budowie ciągu pieszo-rowerowego”.
Charakterystyka Zadania będącego przedmiotem umowy o wykonanie robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim:
Zadanie obejmuje rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 od km 63+297,70 do km 64+899,30 na odcinku Łapalice – Kartuzy o długości ok. 1,6 km polegającą na budowie ciągu pieszo-rowerowego, w tym m. in.:
a) budowę ciągu pieszo-rowerowego o długości 1363,80 mb od km ok. 63+297,70 do km ok. 64+667,25,
b) przebudowę ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 225 mb od km 64+674,35 do km 64+899,30,
c) przebudowę zjazdów,
d) przebudowę i likwidację rowów drogowych oraz budowę urządzeń wodnych,
e) rozbudowę kanalizacji deszczowej,
f) rozbudowę oświetlenia,
g) budowę kanału technologicznego,
h) niezbędną wycinkę istniejącej zieleni,
i) wykonanie terenów zielonych,
j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu,
k) niezbędną przebudowę infrastruktury technicznej w celu usunięcia kolizji,
l) wykonanie i montaż dwustronnej tablicy informacyjnej (1 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96924,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96924,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji „INWEST – WYBRZEŻE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 192425710
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST-WYBRZEŻE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96924,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 194 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Usługa nadzoru inwestorskiego będzie pełniona do czasu wywiązania się przez Wykonawcę ze wszystkich obowiązków wynikających z Umowy na nadzór inwestorski. Przewidywane terminy warunkujące realizację zamówienia:
Przewidywane terminy warunkujące realizację zamówienia:
1) zakończenie robót budowlanych w terminie 150 dni od dnia podpisania Umowy na roboty budowlane,
2) złożenie raportu końcowego nadzoru inwestorskiego w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót (planowany termin podpisania protokołu odbioru końcowego 14 dni od zgłoszenia zakończenia robót).
3) złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zawiadomienia odpowiedniego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy dla obiektu budowlanego i wszystkich jego elementów przez Wykonawcę robót w terminie 30 dni od dnia zakończenia robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
- Modernizacja dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- Dostawa sond i prowadników FFR wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej z pomiarem FFR dla UCK.
- Ekspertyza botaniczna działek nr 246, 247, 248, 249, 301, 302 obręb Mikorowo Leśnictwo, gmina Czarna Dąbrówka, powiat bytowski w granicach obszaru Natura 2000 Dolina Łupawy
- Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "WPF (UE) Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach"
- Inspektor nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa i przebudowa dróg w ramach Scalania gruntów w powiecie łęczyńskim, na obszarze wsi Głębokie i Malinówka, gm. Cyców
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn.: "Termomodernizacji budynku świetlicy w Trzcinisku zarządzanej przez Żuławski Ośrodek Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich".
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH INWESTYCJI pn. "REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA OIT W BUDYNKU NR 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE".
- Usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji polegającej na aranżacji pomieszczeń na 3 kondygnacjach wraz z komórkami lokatorskimi przy ul. Bohaterów Warszawy 2 w Kielcach
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.