Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239800/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00250385/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie.
ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010124527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: zamowienia@cmradzymin.pl
1.5.8.) Numer faksu: zamowienia@cmradzymin.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmradzymin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5af9c84-e214-4d52-8614-c9c4d26adf591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie.ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5af9c84-e214-4d52-8614-c9c4d26adf59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039027/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FENX.06.01-IP.03-0001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2025/3/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290767,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1:Zakup zestawów komputerowych/All in One - 14 sztuk
Zakup laptopa – 1 sztuka
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych/drukarka/skaner – 3 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 101224 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2:Serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym, macierzą dyskową – 1szt.
UPS- 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 256420 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W zadaniu nr 1 postępowania zostały złożone trzy oferty, które zostały odrzucone.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249997,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249997,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249997,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galaxy Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081183730
7.3.3) Ulica: Fabryczna 13/1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249997,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie ZNAK SPRAWY: ZP/7/2025
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Radzymin
- Wycinka drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie Gminy Radzymin - sezon 2025/2026
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin: Część 1. Przebudowa ul. Opolskiej w Nowych Załubicach Część 2. Przebudowa ul. Lipowej w Słupnie
- Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie.
- Przebudowa ul. Słowackiego w Dybowie Kolonii poprzez wykonanie wjazdu na jezdnię dodatkową - ul. Kasztanową z ul. Słowackiego i wyjazdu z jezdni dodatkowej - ul. Kasztanowej na ul. Słowackiego
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Nowe Miasteczko"
- Zakup wyposażenia w celu rozszerzenia oferty kulturalnej Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim
- Zakup pierwszego wyposażenia (wyposażenie komputerowe) do budynku schroniska - Centrum Edukacji Humanitarnej
- Realizacja projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Głogowski" w zakresie realizacji usługi hardeningu, dostarczenia oprogramowania i sprzętu wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.