Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(Świadczenie usług polegających na realizacji Projektu pn. „Jesteśmy do usług!” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W CZERSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771287711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przytorowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czersk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(Świadczenie usług polegających na realizacji Projektu pn. „Jesteśmy do usług!” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8646ce9-b8fa-4cea-a32c-9b3b1103e00c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038507/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 (Świadczenie usług polegających na realizacji Projektu pn. „Jesteśmy do usług!” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Świadczenie usług polegających na realizacji Projektu pn. „Jesteśmy do usług!” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytet: FEPM.05.00, Działanie FEPM.05.17, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy PZP 1. można udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli spełnione są łącznie, wskazane w lit.a-c tego przepisu warunki. RAZEM MOŻNA WIĘCEJ - SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OSÓB PRAWNYCH została założona przez Gminę Czersk oraz Gminę Chojnice, które są jej jedynymi członkami. W skład organów decyzyjnych wchodzi przedstawiciel Gminy Czersk, która może wspólnie z Gminą Chojnice wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje Spółdzielni. Spółdzielnia nie działa w interesie sprzecznym z interesami Gminy. Ponad 90% jej działalności dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez ww. gminy. W Spółdzielni nie ma udziału kapitału prywatnego. CUS w Czersku, któremu Gmina Czersk powierzyła przygotowanie i przeprowadzenie postępowania, przekazuje realizację zadania Spółdzielni, jako podmiotowi wyposażonemu w potencjał umożliwiający jego wykonanie. Powierzenie zadania Spółdzielni zapewni możliwość ścisłej kontroli jakości wykonania zadania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287112,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 - Wsparcie towarzyszące – teleopieka Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie dostawcy świadczenia usługi teleopieki dla 80 osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (OWW), w szczególności seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami. Usługa świadczona będzie od dnia podpisania umowy z dostawcą usługi do dnia 31 stycznia 2026r.
ZADANIE 2 - SZKOLENIA DLA KADRY ASYSTENCKIEJ Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 10 zrekrutowanych asystentów. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników odpowiedniej certyfikacji. Szkolenie odbędzie się w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Szkolenie obejmuje łącznie 60 godzin, w tym: 20 godzin części teoretycznej, 40 godzin części praktycznej
ZADANIE 3 - SZKOLENIA DLA KADRY OPIEKUŃCZEJ Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 3 zrekrutowanych opiekunów. Szkolenie będzie realizowane w celu uzyskania przez uczestników odpowiedniej certyfikacji. Szkolenie odbędzie się w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Szkolenie obejmować będzie łącznie 80 godzin
ZADANIE 4 - KLUB RODZINNO-MŁODZIEŻOWY (KRM) Przedmiotem zamówienia jest realizacja koszyka usług Klubu Rodzinno-Młodzieżowego (KRM) jako placówki wsparcia dziennego, w ramach projektu „Jesteśmy do usług!”, realizowanego przez Gminę Czersk/Centrum Usług Społecznych w Czersku od dnia 1 sierpnia 2025r. do 31 stycznia 2026r. KRM ma pełnić funkcję środowiskowego miejsca wsparcia, integracji i rozwoju, przeznaczonego dla: 20 dzieci i młodzieży (DiM w tym 12K, 8M) w wieku 7–18 lat z problemami opiekuńczo-wychowawczymi (w tym osób z niepełnosprawnościami) oraz ich 5 opiekunów faktycznych OF (4K, 1M)
Usługi w KRM w okresie wakacyjnym od 01.08 do 31.08.2025r. odbędzie się ok. 20 spotkań x 6h/spotkanie, co razem da ok.120 h zajęć organizowanych we wszystkie dni robocze, od pon. do pt., w godz. 9.00-15.00, realizowanych przez kadrę tj.: a) min. 1 opiekuna, w godz. funkcjonowania KRM (6h/dz), w ramach których realizowane będą usługi zg. z Wytycznymi EFS+. Łączna liczba godzin do zrealizowania opieki nad DiM w okresie 01.08 do 31.08.2025r. min. 120 h. b) min. 1 os. prowadzącej zajęcia w KRM (6h/dz). Zadania prowadzących: przygotowywanie oraz prowadzenie zajęć grupowych dla uczestników KRM. Łączna liczba godzin do zrealizowania zajęć aktywizacyjno i integracyjnych dla DiM w okresie 01.08 do 31.08.2025r. min. 120 h. c) min. 1 psycholog - do świadczenia usług w zakresie specjalistycznego poradnictwa psycholog. Łączna liczba zrealizowanych godzin usług na rzecz OF ok. w okresie od 01.08 do 31.08.2025r. min. 10 h. d) min. 1 streetworkingu - obowiązki na ww. stanowisku to m.in.: nawiązywanie kontaktów z DiM, szczególnie tych w kryzysie bezdomności, z uzależnieniami, świadczenie na ich rzecz usług terapeutycznych i socjoedukacyjnych. Łączna liczba zrealizowanych godzin usług ok. w okresie 01.08 do 31.08.2025r. min. 120 h., usług streetworkingu.
Usługi w KRM w okresie od 01.09 do 31.01.2026r. funkcjonować będzie KRM przy ul. Kolejowej 7 w Czersku, we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 15.00-19.00, w których realizowane będą zajęcia na rzecz DiM przez: a) min. 1 opiekuna, w godz. funkcjonowania KRM (6h/dz), w ramach których realizowane będą usługi zg. z Wytycznymi EFS+. Łączna liczba godzin do zrealizowania opieki nad DiM w okresie od 01.09 do 31.01.2026r. wynosi ok. 420 h z zastrzeżeniem, że w styczniu 2026r., zostaną zrealizowane 84 h zajęcia opiekuńcze b) Zajęcia aktywizacyjno i integracyjne min. 1 os. prowadzącej zajęcia w KRM (6h/dz). Zadania prowadzących: przygotowywanie oraz prowadzenie zajęć grupowych dla uczestników KRM. Łączna liczba godzin do zrealizowania zajęć aktywizująco – integracyjnie dla DiM w okresie od 01.09 do 31.01.2026r. wynosi ok. 420 h z zastrzeżeniem, że w styczniu 2026r., zostaną zrealizowane 84 h zajęcia aktywizująco – integracyjnie. c) Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne dla 5 OF w formie śr. 4h/m-c ogółem dla wszystkich OF. Wizyty odbywać się będą stacjonarnie w KRM. Łączna liczba godzin do zrealizowania na rzecz OF w okresie od 01.09 do 31.01.2026r. 38h, z zastrzeżeniem że w styczniu 2026r., zostaną zrealizowane 4 h zajęć. d) min. 1 streetworkingu - Obowiązki na ww. stanowisku to m.in.: nawiązywanie kontaktów z DiM, szczególnie tych w kryzysie bezdomności, z uzależnieniami, świadczenie na ich rzecz usług terapeutycznych i socjoedukacyjnych. Łączna liczba godzin do zrealizowania w okresie od 01.09 do 31.01.2026r. wynosi ok. 420 h z zastrzeżeniem, że w styczniu 2026r., zostaną zrealizowane 84h usług streetworkingu. Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową łączną liczbę godzin usług na rzecz DIM ok. 1 668 godzin w ciągu całego okresu świadczenia usług na rzecz DiM, przy czym zamawiający zastrzega że w miesiącu styczniu 2026r. nie może zostać wyrobionych więcej niż: 84 godz. usługi opiekuńcze, 84 godz. zajęcia aktywizacyjno i integracyjne, 84 godz. usługi streetworkingu, 4 godz. poradnictwo psychologiczne, łącznie 256 godz. przez wszystkich specjalistów. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie zgodnie z postanowieniami umowy, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia.
ZADANIE 5 - Usługi asystenckie: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystencji osobistej osób z niepełnosprawnością dla 15 OWW przez min.10 asystentów. Usługi świadczone będą od dnia 1 sierpnia 2025r. do dnia 31 stycznia 2026r. Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę. Miesięcznie na jednego OWW przypada 14h. Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową liczbę godzin usług asystencji osobistej ok. 1 260 godzin w ciągu całego okresu świadczenia usług asystencji osobistej, przy czym zamawiający zastrzega że w miesiącu styczniu 2026r. nie może zostać wyrobionych więcej niż 210 godz. łącznie przez wszystkich asystentów. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie zgodnie z postanowieniami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195000-3 - System monitorowania pacjentów
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
92312240-5 - Usługi świadczone przez animatorów kultury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Razem Można Więcej-Spółdzielnia Socjalna Osób Prawnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521199484
7.3.3) Ulica: Dworcowa 15
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAZEM MOŻNA WIĘCEJ - SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OSÓB PRAWNYCH
jakie przetargi wygrała firma
RAZEM MOŻNA WIĘCEJ - SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OSÓB PRAWNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287112,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2026-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) ZADANIE 1 - Wsparcie towarzyszące – teleopieka - Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w wysokości:
dostępu do usługi teleopieki – 125,00 PLN/subskrypcję m-cza
b) ZADANIE 2- SZKOLENIA DLA KADRY ASYSTENCKIEJ - Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w wysokości:
szkolenia dla kadry asystenckiej – 12 500,00 PLN (10 os)
c) ZADANIE 3 - SZKOLENIA DLA KADRY OPIEKUŃCZEJ - Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w wysokości:
szkolenia dla kadry opiekuńczej – 3 900,00 PLN (3 os)
d) ZADANIE 4 - KLUB RODZINNO-MŁODZIEŻOWY (KRM) - Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w wysokości:
Opiekuna w KRM
2025 - 60,00 zł/h brutto/brutto
2026 - 61,20 zł/h brutto/brutto
Streetworker w KRM
2025/2026 - 130,00 zł/h brutto/brutto
Psycholog w KRM
2025 - 150,00 zł/h brutto/brutto
2026 - 153,00 zł/h brutto/brutto
Prowadzący zajęcia grupowe w KRM
2025/2026 - 70,00 zł/h brutto/brutto
e) ZADANIE 5 - Usługi asystenckie - Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w wysokości:
usługi asystencji osobistej – Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, w wysokości:
2025/2026 - 50,00 zł/h brutto/brutto
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Psychoterapia rodzinna
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Zakup 9 sztuk kardiomonitorów wraz ze stacją centralnego monitoringu dla 9 stanowisk oraz ultrasonografu z zestawem głowic w ramach zadania "Doposażenie w zakresie obrony cywilnej WSzZ w Kielcach".
- Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat
więcej: System monitorowania pacjentów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





