eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa sytemu do obiektywnej i systematycznej oceny kompetencji na potrzeby wyposażenia sal egzaminacyjnych w obiekcie Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sytemu do obiektywnej i systematycznej oceny kompetencji na potrzeby wyposażenia sal egzaminacyjnych w obiekcie Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122238

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sytemu do obiektywnej i systematycznej oceny kompetencji na potrzeby wyposażenia sal egzaminacyjnych w obiekcie Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ceb6ad4-ec10-4dcf-a49c-e28f77d199af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000471/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dostawa sprzętu teletechnicznego i komputerowego wraz z wykonaniem instalacji teletechnicznej w zakresie pomieszczeń i sterówki - OSCE CSM ul. Klonowica 50

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie dofinansowane jest z projektu pn.: „Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie zapewniające zwiększenie liczby absolwentów na kierunku lekarskim i lekarsko-dentystycznym” - nr KPOD.07.05-IP.10-0021/24/KPO/1209/2025/98 realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278618

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.275.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sytemu do obiektywnej i systematycznej oceny kompetencji na potrzeby wyposażenia sześciu sal egzaminacyjnych, pomieszczenia dla egzaminatorów oraz doposażenie jednego stanowiska egzaminacyjnego w obiekcie Centrum Symulacji Medycznej PUM w Szczecinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3. Zamawiający wymaga, by przedmiot niniejszego postępowania był fabrycznie nowy, nie używany do prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znalazłoby się się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (nazwy własne), to nastąpiło to jako wskazanie rozwiązania przykładowego. Dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych przy zachowaniu takich samych (minimalnych) lub nie gorszych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko, a także jego instalacji i wdrożenia.
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889998,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889998,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889998,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133844103

7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 55o/12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-330

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889998,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.