Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357546/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570544566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kołobrzeska 44
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 47 28 20
1.5.8.) Numer faksu: 261 47 28 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astawska@107sw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://107sw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/107sw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bff6b5af-398a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040316/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357546/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2612.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 1: Cewniki czasowe
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 2: Rurki ustno – gardłowe, intubacyjne, tracheostomijne;
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 137258,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 3: Akcesoria do aparatury firmy Stryker;
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 166640,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 4: Akcesoria do elektrochirurgii;
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 59184,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 5: Akcesoria do aparatu Aquarius (leczenie nerkozastępcze ciągłe);
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8960,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 6: Akcesoria do aparatu do monitoringu nerwu krtaniowego – neuromonitor C2 NerveMonitor, producent – INOMED;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 118000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 7: Akcesoria do monitora Mindray BeneView;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38380,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 8: Elektrody;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 9: Akcesoria do aparatury firmy Drager;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18120,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 10: Akcesoria ginekologiczne;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9490,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 11: Szczoteczki cytologiczne;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2025/2026 - przewozy regularne
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2025/2026"
- Zakup pojazdu elektrycznego oraz zakup i montaż stacji ładowania dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Wałczu
- Opracowanie wielobranżowej i kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych"
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę produktów leczniczych w podziale na cztery części
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (III)
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa filtrów antybakteryjnych oraz akcesoria do spirometrii
- Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów niesterylnych na potrzeby ZOZ Ropczyce
- Dostawa implantów do stabilizacji kręgosłupów szyjnych, piersiowych i lędźwiowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.