eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570544566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołobrzeska 44

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 47 28 20

1.5.8.) Numer faksu: 261 47 28 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astawska@107sw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://107sw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/107sw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bff6b5af-398a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040316/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357546/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2612.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 1: Cewniki czasowe
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 2: Rurki ustno – gardłowe, intubacyjne, tracheostomijne;
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 137258,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 3: Akcesoria do aparatury firmy Stryker;
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 166640,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 4: Akcesoria do elektrochirurgii;
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 59184,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 5: Akcesoria do aparatu Aquarius (leczenie nerkozastępcze ciągłe);
2) Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8960,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 6: Akcesoria do aparatu do monitoringu nerwu krtaniowego – neuromonitor C2 NerveMonitor, producent – INOMED;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 118000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 7: Akcesoria do monitora Mindray BeneView;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 38380,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 8: Elektrody;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 9: Akcesoria do aparatury firmy Drager;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18120,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 10: Akcesoria ginekologiczne;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9490,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy – powtórzone zadania
Za część należy rozumieć: „zadanie”:
zadanie nr 11: Szczoteczki cytologiczne;
Zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym iż zaistniały okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zwiększenia liczby części zamówienia, na które mogą być składane oferty w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze, iż za niedopuszczalną zmianę należy uznać w szczególności zwiększenie zakresu zamówienia w treści ogłoszenia o zamówieniu, tj. dodanie części zamówienia (zadania) zamawiający dokonuje czynności unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.