eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSubskrypcja licencji pakietu oprogramowania do obróbki graficznej, wideo i dźwięku



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Subskrypcja licencji pakietu oprogramowania do obróbki graficznej, wideo i dźwięku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków5020 sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520951738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 17

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@k5020.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia.k5020.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarzadzanie, promocja, produkcja i nadawanie audycji audiowizualnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Subskrypcja licencji pakietu oprogramowania do obróbki graficznej, wideo i dźwięku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eef55cd-1a07-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest subskrypcja 14 szt. licencji na oprogramowanie graficzne Adobe Creative Cloud - wszystkie aplikacje lub równoważnych na zasadach opisanych w Załączniku nr 1 do OPZ oraz w ust. 4 i 5. Wraz z dostawą Zamawiający wymaga dostarczenia panelu administracyjnego do zarządzania licencjami, umożliwiającego przydzielanie licencji konkretnym użytkownikom.
2. Przedmiotem zamówienia jest subskrypcja ww. licencji na okres 12 miesięcy od dnia ich uruchomienia oraz wsparcie oprogramowania przez okres subskrypcji. Udostępnienie oprogramowania nastąpi drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na wymaganej liczbie stanowisk roboczych wraz z danymi zawierającymi informację umożliwiającą instalację.
3. Zamówienie obejmuje także wsparcie oprogramowania przez okres subskrypcji, w ramach którego Zamawiający zostanie uprawniony do pobierania poprawek, aktualizacji i nowych wersji oprogramowania w sposób nienaruszający praw twórców i właściciela praw autorskich oraz nieograniczający praw Zamawiającego do korzystania z tego Oprogramowania.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wskazania pochodzenia i źródła, charakterystyczne dla produktów objętych zamówieniem. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, a zakres równoważności, tj. opis parametrów/funkcjonalności, które muszą spełniać oferowane produkty, zawarty jest w załączniku 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z odstąpieniem od podpisania umowy przez Wykonawcę Paweł Owczarzak EUPOL, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert na podstawie art. 263 ustawy Pzp. W wyniku tej oceny, Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 złożoną przez Compro Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b), gdyż Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W dniu 20.09.2022 r. Wykonawca przedłożył na wezwanie Zamawiającego wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte jej wykonanie. W złożonym Wykazie wskazano dostawę oprogramowania bez określenia rodzaju/przeznaczenia tego oprogramowania, i w konsekwencji wskazano wartość całej dostawy, bez wskazania wartości dostawy dotyczącej wyłącznie oprogramowania do obróbki graficznej, wideo i dźwięku. Z kolei w złożonym protokole odbioru oprogramowania komputerowego, potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia wskazanego w Wykazie dostaw, ujęte zostało oprogramowanie, które z wiedzy Zamawiającego nie zawiera w sobie oprogramowania do obróbki graficznej, wideo i dźwięku. W dniu 20.09.2022 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia lub złożenia nowych podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odpowiedzi na przedmiotowe wezwanie Wykonawca oświadczył, iż nie posiada wymaganego dokumentu dotyczącego wezwania do uzupełnienia oferty. W związku z powyższym Zamawiający uznał, iż oferta podlega odrzuceniu na mocy art. 266 ust. 1 pkt. 2) lit. b).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69412,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78744,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.