Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389571/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00389589/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00460650/01 - Wynik z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
A-19 Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku o nr inw. A-19 na terenie PMA-B w Oświęcimiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
A-19 Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku o nr inw. A-19 na terenie PMA-B w Oświęcimiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5c6b478-2703-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku o nr inw. A-19
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5c6b478-2703-11ef-a458-c2a7c3d67e033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia – https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawców i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w module edukacyjnym:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1.pdf
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w dziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zagadnienie RODO zostało opisane w paragrafie 22 wzoru umowy - załącznik nr 5 do SWZ, a także w dziale XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zagadnienie RODO zostało opisane w paragrafie 22 wzoru umowy - załącznik nr 5 do SWZ, a także w dziale XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 809852,01 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku A-19 na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia został określony w załącznikach nr 5, nr 7 i nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Realizacja tego zadania ma zapewnić właściwy poziom ochrony ludzi oraz obiektu znajdującego się pod opieką Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający, w przypadku gdy uzna, że udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie w jego interesie funkcjonalnym, a także będzie dysponował środkami finansowymi na ten cel oraz odpowiednim zespołem pracowników który będzie mógł dedykować dla potrzeb tego zadania, przewiduje udzielenie Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, którego przedmiotem będzie: Budowa dodatkowych elementów wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej w budynku A-19 na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu o wartości do 30 % wartości brutto zamówienia podstawowego.
Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. sposób: a) dla robót budowlanych:
- ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysu robót budowlanych, zgodne z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej i zawierającego koszty wykonania wszystkich zakresów przedmiotu umowy;
- ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji + KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie poniższych
kryteriów. Wykonawca maksymalnie może uzyskać 100 punktów w następujących kryteriach:
- Cena ryczałtowa brutto (C) – Kryterium 1 - 60 punków
- Czas reakcji serwisu (T) – Kryterium 2 - 10 punktów
- Wydłużenie okresu gwarancyjnego (G) – Kryterium 3 - 30 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancyjnego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:3.1. w zakresie doświadczenia wykonawców - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali co najmniej:
3.1.1. jedną robotę budowlaną instalacyjną w zakresie instalacji elektrycznej w budynku murowanym wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury* o wartości minimum 400 000,00 zł brutto
oraz
3.1.2. jedną robotę budowlaną instalacyjną w zakresie instalacji elektrycznej lub teletechnicznej o wartości robót minimum 500 000 zł brutto.
Za robotę budowlaną uważa się budowę, przebudowę, remont lub rozbudowę instalacji.
*Przez inny właściwy rejestr (ze względu na miejsce położenia zabytku), Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie jak i na świecie rejestr bądź wykaz lub ewidencję zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami .
Wartość robót budowlanych i wykonanych instalacji, określone w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy w złotych wg kursu średniego (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Za robotę budowlaną uważa się budowę, przebudowę, montaż, remont lub rozbiórkę obiektu budowlanego.
3.2. w zakresie osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia – wykażą dysponowanie osobami spełniającymi niżej określone wymagania:
3.2.1. Jedną osoba pełniącą funkcję kierownika budowy:
3.2.1.1. posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi,
3.2.1.2. posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie, po dniu uzyskania stosownych uprawnień, w pełnieniu funkcji kierownika robót lub budowy lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową we wskazanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);
3.2.1.3. posiadającym kwalifikacje i praktykę określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
3.2.1.4. posiadającym co najmniej 18 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony tylko w przypadku kierowania robotami, a nie w przypadku samego uczestnictwa w robotach;
3.2.1.5. kierownik budowy musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
3.2.2. Co najmniej jedną osobą w trakcie wykonywania prac na budowie, która będzie pełnić funkcje koordynatora stale obecnego w trakcie realizacji robót budowlanych który będzie odpowiadał za organizację, koordynację i prowadzenie prac.
Uwaga :
4.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z 29 kwietnia 2019 r. .
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa uprawnienia do „ świadczenia usług transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa , który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej” dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 8 powołanej ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5,7 i 9 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), na wezwanie Zamawiającego, składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadiumo wartości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) na czas związania ofertą.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu,
3.2. Gwarancjach bankowych,
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2. - 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim.
5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Kraków, ul. Promienistych 1, 31-481 Kraków nr rachunku 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW
6. Wadium w formie niepieniężnej:
6.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej.
6.2. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
6.3. Udzielona gwarancja:
6.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
6.3.2. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
6.3.3. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
6.3.4. treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,
6.3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/ spółki cywilnej).
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania zostały opisane w dziale V, VI, XI, XIII, XVI, XIX SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został opisany w paragrafie 16 wzoru umowy - ząłącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wskazuje na trudne warunki obiektowe i trudną specyfikę miejsca prowadzenia realizacji zamówienia, w związku z czym Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalną dla Wykonawców przed złożeniem oferty na realizację niniejszego zamówienia na terenie jego realizacji, tj. na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu przy ul. Więzniów Oświecimia 20. Celem wizji jest sprawdzenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia, a także uzyskanie niezbędnych informacji lub danych do przygotowania oferty. Wizja lokalna będzie przeprowadzona w terminach wskazanych w dziale III SWZ pkt 5 tj. Wizja lokalna będzie przeprowadzona w alternatywnych terminach (do wyboru przez Wykonawców) tj. 20.06, 21.06, 24.06 od godziny 11:30 do godziny 13:30.INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- Remont murków oporowych, budowa elementów wzmacniających murki przy budynku o nr. inwent. A-49...
- Wykonanie robót bud. w ramach zad. i. pn. "Modernizacja budynku oraz doposażenie pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego przy Powiatowym Centrum Kształcenia Technicznego i Branżowego w Oświęcimiu".
- Przebudowa chodników oraz drogi dojazdowej i placu utwardzonego przy ul. Pilata 22-26
- Świadczenie usług w zakresie najmu terminali płatniczych oraz obsługi i rozliczenia płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych z wykorzystaniem wynajętych terminali
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 185 przy ul. T. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie, w ramach zadania "Modernizacja budynków oświatowych".
- Zwiększenie dostępności przestrzeni szkolnej w Szkole Podstawowej w Głuchowie i w Szkole Podstawowej w Czempiniu.
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.