Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184154/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00202588/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00208721/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614426600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10891041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5207bf56-fda4-42e5-b767-57672f1ad914
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071203/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11388591,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl.
2. Zakres zamówienie obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych związanych z korytowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne,
2) rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania terenu, płotów, bram, furtek,
3) wykonanie warstw podbudowy,
4) budowę kanalizacji deszczowej i rowów,
5) budowę oświetlenia w technologii LED,
6) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, ciągu pieszo-rowerowego, chodników, zjazdów,
7) likwidację kolizji z sieciami uzbrojenia terenu,
8) regulację wysokościową istniejących studni, zasów, zaworów, hydrantów, słupków, na sieciach teletechnicznych, gazowych, wodociągowych, sanitarnych,
9) wycinkę drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni,
10) wykonanie i utrzymanie nasadzeń kompensacyjnych,
11) montaż elementów małej architektury,
12) wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
3. Zakres robót obejmuje budowę dróg w rejonie ulicy Grudniowej w Glinnie, gm. Nowy Tomyśl zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową oraz zatwierdzoną decyzją Starosty Nowotomyskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2024 z dnia 22.03.2024 r.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (obejmującej m.in. Projekt architektoniczno-budowlany, Projekty Wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt stałej organizacji ruchu, Projekt zieleni, przedmiary, kosztorysy ofertowe). Przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe z podziałem na poszczególne branże stanowi jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny..
5. Zamawiający rekomenduje Wykonawcom, przed złożeniem oferty, odbycie wizji lokalnej miejsca prowadzonych robót, po uprzednim umówieniu wizyty z przedstawicielem Wydziału Infrastruktury i Dróg Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod numerem telefonu 61 44 26 641 w godzinach od 8:00 do 15:00.
6. Zamawiający informuje, że zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7910999,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13738848,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7910999,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót z wyłączeniem robót bitumicznych
Roboty elektroenergetyczne i telekomunikacyjne - Zakład Instalacji i Sieci Elektrycznych Krzysztof Marek Cichy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7910999,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- "Usługi pocztowe"
- "Przebudowa dziedzińca kamienicy przy ul. Mickiewicza 2 w Nowym Tomyślu"
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Zakup ambulansu na potrzeby SPZOZ w Nowym Tomyślu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





