eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › "Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed8fcb8f-360a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352650/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023
3. Opis dostawy wraz z parametrami technicznymi:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej „DS” do zimowego utrzymania dróg (luzem) w łącznej ilości ok. 600 ton.

Przez dostawę soli drogowej należy rozumieć zakup soli oraz jej dostarczenie do bazy Spółki w Brzeszczach ul. Kościelna 7; analogicznie jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu soli oraz kosztów jej transportu do bazy Spółki. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki dostawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1 tony przedmiotu dostawy.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej lub większej ilości soli drogowej, w zależności od warunków atmosferycznych w okresie zimowym, nie mniej jednak niż 300 ton.
3) Minimalne parametry eksploatacyjne przedmiotu dostawy:
a) zawartość NaCl - min. 95 %,
b) zawartość H2O - max. 3,0 %,
c) zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 8,0 %,
d) zawartość antyzbrylacza K4Fe(Cn)6 (żelazocjanek potasu) - min. 40,0 mg/kg
(dodawany w celu zapobiegania zbryleniu soli)
4) ziarno powyżej 6 mm - maksymalnie 6%
5) ziarno poniżej 1 mm - w przedziale 35% do 50%
6) postać sypka
7) nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zmniejszających śliskość,
8) opakowanie – luzem
9) Pozostałe wymagania soli zawarte są: Norma - PN-86/C-84081/02 Sól (chlorek sodowy)
10) Sól drogowa musi posiadać opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub innej jednostki uprawnionej do tego typu badań oraz atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości dopuszczające do stosowania na drogach, jak również świadectwo jakości określające właściwości fizykochemiczne każdorazowej dostawy cząstkowej.
3. Warunki realizacji:
1) Zamawiający dokonywał będzie odbioru każdorazowej dostawy w bazie magazynowej zlokalizowanej w Brzeszczach przy ul. Kościelnej 7.
2) Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować gotowość całości dostawy w terminie do 7 m-cy od dnia podpisania umowy do około 30.04.2023r.
3) Dostawy cząstkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb. Zagwarantowanie całości dostawy przez Wykonawcę nie implikuje po stronie Zamawiającego obowiązku zamówienia pełnej ilości soli wskazanej w pkt 2 ust.2 ppkt 1.
4) Zamawiający będzie informował dostawcę pisemnie lub mailem o zapotrzebowaniu na sól, podając wymaganą ilość dostawy. Wykonawca dostarczał będzie sól drogową sukcesywnie w terminie realizacji zamówienia, przy czym jednorazowa (z jednego zgłoszenia) dostawa następowała będzie w ilości około 75 ton, w czasie do maksymalnie 120 godzin od momentu zgłoszenia (według oferty Wykonawcy – termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert), chyba że Zamawiający w zgłoszeniu dopuści dłuższy termin dostawy.
5) Dostawy soli winny być realizowane w taki sposób, aby Zamawiający odbierał je w czasie pracy zakładu (tj. w godzinach 7.00-14.00). Przekroczenie godzinowego terminu może nastąpić tylko i wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Brak uzyskania zgody oraz opóźnienie terminu godzinowego nie będzie rodziło obowiązku odbioru po stronie Zamawiającego do godziny 7.00 kolejnego dnia roboczego, a pod względem prawnym skutkować będzie wystąpieniem zwłoki w dostawie z winy Wykonawcy, mimo zachowania przez niego gotowości do odbioru.
6) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości dostarczonej soli, przy czym świadectwa te muszą określać właściwości fizykochemiczne danej partii przedmiotu dostawy. Zamawiający każdorazowo będzie pobierał próbki dostarczonego materiału i zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badania właściwości fizykochemicznych pobranych próbek w niezależnym laboratorium.
7) W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia każdej partii transportowej bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Koszty dojazdu do i z punktu ważenia wskazanego przez Zamawiającego Wykonawca uwzględnił w oferowanej cenie. Punkty ważenia samochodów dostarczających sól drogowa zlokalizowane są w odległości do 10 km od miejsca rozładunku soli drogowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający Agencja Komunalna Spółka z o.o., ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze, działając na podstawie art. 260 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.


Uzasadnienie faktyczne:

Termin składania ofert upłynął dnia 28 września 2022r. o godzinie 07:00.
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:

Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt, że nie złożono o żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.