Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350801/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej dróg gminnych na terenie miasta Ząbki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabki.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej dróg gminnych na terenie miasta Ząbki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb965c14-3581-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036400/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350801/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej dróg gminnych na terenie Miasta Ząbki w sezonie zimowym 2022/2023 w szacowanej ilości 200 Mg w okresie realizacji zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany poniżej zawiera wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
- sukcesywna sprzedaż na rzecz Zamawiającego będzie następowała na podstawie zleceń Zamawiającego wskazujących ilość oraz termin jej dostawy,
- minimalna jednorazowa dostawa: 20 Mg,
- transport pojazdem wyposażonym w zabezpieczenia przed opadami atmosferycznymi,
- dostawa oraz rozładunek soli drogowej luzem we wskazane przez Zamawiającego miejsce składowania, tj. plac składowy przy ul. Batorego 37b (wjazd od ul. Nowej) w Ząbkach.
Wymagania jakościowe odnoszące się do soli drogowej:
- sól drogowa musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02/Sól,
- minimalne parametry soli drogowej niezbrylającej się:
a) skład chemiczny:
- NaCl - min. 90 %
- K4Fe(CN)6 – 20 mg/kg
- H2O - 3 % max.
- zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – 8% max.
- uziarnienie od 0 - 6 mm
- ziarna powyżej 6 mm - 10% max.
- ziarna poniżej 1 mm - 20% max.
Wraz z dostawą soli Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do każdej partii soli deklarację zgodności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Pzp., „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 28 września 2022 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Remont drogi w ul. Stanisława Wyspiańskiego na odc. od ul. 11-go Listopada do ul. Górnośląskiej oraz od ul. Górnośląskiej do ul. Stefana Batorego w Ząbkach
- " Budowa budynku gospodarczego OHZ Zielonka"
więcej: przetargi w Ząbkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.