Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348465/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00355688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00436333/01 - Wynik z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa urządzeń multimedialnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.66.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 413497365
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368849
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00348465
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
w związku z ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający informuje ze zmienia zapisaną w SWZ informacje o terminie związania z ofertą. W związku ze zmianą dzień 2023-09-26 jest dniem, w którym upływa termin związania ofertą.
Sposób oceny ofert termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy.
Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty.
Maksymalnie za kryterium „termin realizacji zamówienia” można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
W ofercie Wykonawca winien podać ilość dni kalendarzowych w których zrealizuje przedmiot umowy.
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni licząc od daty zawarcia umowy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji zadania dłuższy niż 30 dni lub nie wskaże żadnego terminu, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy PZP.
Ostateczna ocena punktowa (D) wyliczana będzie wg wzoru:
D = (1) + (2)
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która zawiera niższą cenę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Sposób oceny ofert dla kryterium nr 1 - cena brutto (1):
najniższa oferowana cena brutto
-------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Oferta powinna składać się z:
1) formularza ofertowego,–stanowi integralną część formularza ofertowego – Załącznik Nr 2 do SWZ
3) oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 1) stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
4) oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 2) stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy), stanowiące
załącznik nr 7 do SWZ;
6) oświadczenia składane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
7) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania oferty;
8) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
9) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie rozdz. XIII
ust. 6 (jeżeli dotyczy).
Zgodnie z art. 107 PZP w przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zasady tej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Po zmianie:
w związku z ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert, zamawiający informuje ze zmienia zapisaną w SWZ informacje o terminie związania z ofertą. W związku ze zmianą z dnia 25.08.2023 r. dzień 2023-09-29 jest dniem, w którym upływa termin związania ofertą.
Sposób oceny ofert termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy.
Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty.
Maksymalnie za kryterium „termin realizacji zamówienia” można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
W ofercie Wykonawca winien podać ilość dni kalendarzowych w których zrealizuje przedmiot umowy.
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni licząc od daty zawarcia umowy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji zadania dłuższy niż 30 dni lub nie wskaże żadnego terminu, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy PZP.
Ostateczna ocena punktowa (D) wyliczana będzie wg wzoru:
D = (1) + (2)
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która zawiera niższą cenę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Sposób oceny ofert dla kryterium nr 1 - cena brutto (1):
najniższa oferowana cena brutto
-------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Oferta powinna składać się z:
1) formularza ofertowego,–stanowi integralną część formularza ofertowego – Załącznik Nr 2 do SWZ
3) oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 1) stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
4) oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 2) stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy), stanowiące
załącznik nr 7 do SWZ;
6) oświadczenia składane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
7) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania oferty;
8) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
9) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie rozdz. XIII
ust. 6 (jeżeli dotyczy).
Zgodnie z art. 107 PZP w przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zasady tej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-28 11:00
Po zmianie:
2023-08-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-28 12:00
Po zmianie:
2023-08-31 12:00
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i sukcesywne dostawy różnego sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego i Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii w Kielcach
- Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Biesak w Kielcach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i rozbudowy lub budowy nowego obiektu Krytej Pływalni MORS przy ul. Marszałkowskiej 96 w Kielcach
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu do odbioru odpadów"
- Dzierżawa systemu wraz z wyposażeniem dodatkowym do wykonywania preparatów techniką cytologii na podłożu płynnym oraz zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla ZPN ŚCO w Kielcach.
- Budowa sali gimnastycznej przy V Liceum Ogólnokształcącym w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Modernizacja instalacji systemu technologii scenicznej w Domu Kultury w Hałcnowie w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego na potrzeby dydaktyczne Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku - numer postępowania PMSP.ZP.7.2025
- Dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby Jednostek Podległych.
- "Zakup i dostawa urządzeń medycznych w ramach realizacji planu zakupowego Zespołu Szpitali Miejskich"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.