eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie, zakup, dostarczenie i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przy ul. Goplańskiej 35U



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie, zakup, dostarczenie i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przy ul. Goplańskiej 35U

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmmichalska@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, zakup, dostarczenie i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przy ul. Goplańskiej 35U

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b260bad-159a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/41/317/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, a następnie zakup, dostarczenie i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przy ul. Goplańskiej 35U.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, należy uwzględnić:
- przy projektowaniu: funkcjonalność i przeznaczenie projektowanego wyposażenia pomieszczeń (recepcja, pomieszczenia biurowe/ gabinety, sale zajęciowe, kuchnia, gabinet zabiegowy), kolorystykę, zgodność stylów, dokonać doboru (w tym zakresie wybór rozmiarów, kolorów, gabarytów i stylów) sprzętu i mebli do wielkości i przeznaczenia sal.
- w zakresie zakupu i dostawy wyposażenia pomieszczeń: rodzaj wskazanego przez Zamawiającego sprzętu - zgodnie z listą przedmiotów przygotowaną przez Zamawiającego (stanowi załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający wskazuje ilość i rodzaj sprzętu i mebli, nie określając ich wymiarów, ani kolorystyki. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie usługi projektu wyposażenia, a następnie w oparciu o projekt dokonanie zakupu i dostawy sprzętu i mebli uwzględnionych projekcie, przy uwzględnieniu rzutów pomieszczeń przedstawionych przez Zamawiającego (stanowią załącznik nr 2 do SWZ). Wymagane jest dostarczenie dowodów zakupu sprzętu oraz udzielenie gwarancji na zakupiony sprzęt na okres 2 lat;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia samodzielnie dokonał pomiarów wszystkich pomieszczeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zamawianych pozycji zawarty jest w załączniku nr 1 SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39130000-2 - Meble biurowe

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149165,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499402,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149165,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Office Creative Group Mariusz Antoniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241810890

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-337

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149165,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.