Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351469/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TP/8/2024- „Outsourcing usług specjalistów - lekarzy pediatrów w SPZOZ w Wolsztynie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP/8/2024- „Outsourcing usług specjalistów - lekarzy pediatrów w SPZOZ w Wolsztynie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c594fe65-2262-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TP/8/2024-Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn: „Outsourcing usług specjalistów - lekarzy pediatrów w
SPZOZ w Wolsztynie". W ramach niniejszej Umowy Przyjmujący zamówienie zobowiązany będzie do wykonywania:
kompleksowej usługi „Outsourcing usług specjalistów - lekarzy pediatrów”
Przedmiot Umowy obejmuje zapewnienie kadry medycznej- lekarskiej, organizację i koordynację oraz sprawowanie nadzoru
nad funkcjonowaniem Oddziału Pediatrycznego, opracowywanie harmonogramów pracy, nadzór nad dyscypliną pracy,
organizację zastępstw, kontrolę i analizę przyczyn nieprawidłowości występujących w nadzorowanej komórce, weryfikację
poprawności pracy, monitorowanie kondycji finansowej komórki, poszukiwanie rozwiązań zapewniających wzrost jakości i
optymalną rentowność nadzorowanej komórki, doradztwo merytoryczne i ścisłą współpracę z Udzielającym zamówienia
celem prawidłowej realizacji umów zwłaszcza z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Zadania w zakresie nadzoru i koordynacji oraz pozostałe czynności wykonywane są całodobowo we wszystkie dni tygodnia
w okresie obowiązywania Umowy.
W ramach wykonywania kompleksowej usługi Zamawiający zapewnie zabezpieczenie kadrowe w postaci:
Personelu pielęgniarskiego,
Personelu pomocniczego- sekretarka medyczna
Personelu sprzątającego- salowe
Zamawiający informuje, że Odział Pediatryczny liczy 11 łóżek z możliwością ich zwiększenia do 15 szt.
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Przyjmujący zamówienie ustanawia osobę koordynującą/ osoby koordynujące,
zobowiązane do osobistego wykonywania zadań, z wymaganą obecnością co najmniej w godzinach ordynacji SPZOZ w
Wolsztynie tj. od poniedziałku do piątku 7.25-15.00, w łącznym wymiarze stanowiącym nie mniej niż równoważnik etatu.
Wykonawca wyznacza również lekarzy specjalistów w wymiarze co najmniej 0,5 etatu w godzinach podstawowej ordynacji
oddziału od poniedziałku do piątku oraz lekarzy specjalistów zabezpieczających dyżury medyczne tj. w dni powszednie od
poniedziałku do piątku w godzinach 15.00 – 7.25 oraz soboty, niedziele i święta w godzinach 7.25 – 7.25.
Wszelkie działania Przyjmującego zamówienie muszą być zgodne z aktualnymi przepisami prawa, w szczególności z
zapisami: ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz.U. Dz.U.2023.991 z późn.zm.), ustawy z 27
sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U.2024.146 t.j. późn.zm.),
ustawy z dnia 5 grudnia 1996 roku o Zawody lekarza i lekarza dentysty (Dz.U.2023.1516 t.j.). r. o zawodach pielęgniarki i
położnej (Dz.U. z Dz.U.2023.99 t.j. późn.zm), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2013 r. w sprawie
świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia szpitalnego (Dz.U. 2023, poz. 870) oraz stosownych Zarządzeń Prezesa
NFZ i zapisów umów z NFZ w danym zakresie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnioneuzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1) PZP (Dz. U. z 2023.1605 t.j.).
uzasadnienie faktyczne: w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 1) PZP (Dz. U. z 2023.1605 t.j.)
uzasadnienie faktyczne: w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3805P Nowe Tłoki - dokumentacja projektowa
- Sukcesywna 12 miesięczna dzierżawa bielizny szpitalnej wraz ze świadczeniem kompleksowej usługi pralniczej dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych
- Dostawa i montaż windy w budynku Urzędu Miejskiego w Wolsztynie
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych do wykonania dedykowanej liczby badań, wraz dzierżawą zintegrowanego analizatora biochemiczno-immunochemicznego
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego, o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*,18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 dla SPZOZ w Wolsztynie
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontrola jakości przesiewowych badań cytologicznych oraz mammograficznych w ramach zadania "Poprawa jakości realizowanych w Polsce badań przesiewowych".
- Pakiety medyczne dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin
- Wyłonienie konsultanta ds. jakości badań mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz członków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.