Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00305687/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa środowiska VMware o moduł Avi Load Balancer
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fe491d6-e57d-4640-b86f-359f8b94344d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa środowiska VMware o moduł Avi Load Balancer2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe491d6-e57d-4640-b86f-359f8b94344d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00173346/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Rozbudowa środowiska VMware o moduł Avi Load Balancer
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego środowiska wirtualizacji Vmware opartego o subskrypcje VCF-CLD-FND-5 VMware Cloud Foundation 5 o dodatkowe Oprogramowanie wraz ze Wsparciem na 365 dni
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72222100-8 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550543,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742826,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550543,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Solution Factor Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223088543
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 98
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550543,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- udostępnienie usług z dedykowanymi interfejsami API wraz z panelem administracyjnym/ platformą do zarządzania tymi usługami
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Opracowanie, wdrożenie, przegląd, aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminy Miejskiej Hajnówka i dla 13 jednostek organizacyjnych
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. "Informatyczna Robinsonada" realizowanego ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.