eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Dostawa aparatu RTG stacjonarnego z zawieszeniem sufitowym.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG stacjonarnego z zawieszeniem sufitowym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPCY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632752300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eurbaniak@szpital.slupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital.slupca.pl/bip/category/zamowienia-publiczne/2022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu RTG stacjonarnego z zawieszeniem sufitowym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28732b64-2377-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/22/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG stacjonarnego z zawieszeniem sufitowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego po 1 stycznia 2022 r. Nie dopuszcza się zaoferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz demonstracyjnego. Sprzęt musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia.
2. W ramach realizacja zamówienia Wykonawca wykona adaptację pomieszczeń, dostarczy urządzenie, dokona montażu, instalacji oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia na swój koszt,
- oględzin i dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych pomieszczeń celem instalacji urządzenia na swój koszt,
- przeszkolenia personelu z obsługi aparatu przed oddaniem do użytkowania oraz dodatkowego szkolenie w trakcie użytkowania,
- wykonania testów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- wykonania projektu osłon stałych oraz specjalistycznych akceptacyjnych i odbiorczych testów kontroli parametrów technicznych,
- przekazania instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia oraz pełnej zatwierdzonej dokumentacji dopuszczającej urządzenie do użytkowania,
- demontażu, wywozu i utylizacji aparatu znajdującego się obecnie u Zamawiającego wraz z wyposażeniem.
Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie montowany przedmiot zamówienia.
3. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku polskim, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem odbioru sprzętu będzie szkolenie personelu, potwierdzenie kompletności dostawy, montaż, uruchomienie oraz poprawność działania. Kompletność dostawy zostanie obustronnie potwierdzona podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji u Zamawiającego. Data protokolarnego przekazania rozpoczyna bieg gwarancji. Wykonawca zapewni dostęp do części eksploatacyjnych i zamiennych w czasie gwarancji i w okresie min. 10 lat po gwarancji.
5. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1179780,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.