Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00316990/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00328094/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. OLOFA PALMEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011326339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.jozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.jozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jozefow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a5c5a56-17a4-4787-997a-8f9f2eb2d364
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki i ryby4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15221000-3 - Ryby mrożone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 62243 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15111100-0 - Wołowina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15113000-3 - Wieprzowina
15112000-6 - Drób
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 140456 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły ogólnospożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331420-7 - Pomidory konserwowane
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15612100-2 - Mąka pszenna
15614000-5 - Ryż przetworzony
15420000-8 - Rafinowane oleje i tłuszcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Wartość części: 105995 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce4.5.3.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03221000-6 - Warzywa
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 85080 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 13687 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby garmażeryjne4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 71640 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko i przetwory mleczne, jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 58341,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50921,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66807,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50921,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIDAN POLSKA Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952012233
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50921,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157279,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171458,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157279,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKLEP MIĘSNO WĘDLINIARSKI I ARTYKUŁY SPOŻYWCZE GÓRSKA ZOFIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321035022
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157279,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120958,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134818,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120958,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120958,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie części 4 zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie części 5 zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53707,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71746,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53707,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEROŻEK JANUSZ URBANIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621165327
7.3.4) Miejscowość: Zabrodzie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53707,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53249,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60989,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53249,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Artykuły Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53249,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Projekt i montaż instalacji klimatyzacji w budynku B Urzędu Miasta Józefowa
- Aranżacja zieleni w ulicy Wawerskiej w Józefowie na odcinku od ul. Kardynała Wyszyńskiego do ul. Wiślanej
- Mobilność dla wszystkich - zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie
- Mobilność dla wszystkich- zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa czerwonego, tłuszczów zwierzęcych, wędlin z mięsa czerwonego dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Dostawa karmy w roku 2025 do dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Gołdap w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
- Dostawy jaj, ryb i tłuszczy roślinnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2026 roku
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.